Hop til indhold

Recommended Posts

Lidt billeder af min lille Ozzie :lun:

Og så spurgte Lonny efter video af hende, når hun rækker tunge og tripper med forbenene samtidig, så det har jeg forsøgt at få. Undskylder den dårlige kvalitet - videoerne er taget med mobil i dårlig lys.

Og Ozzie fik vist lidt lampefeber, fordi vi var to der kiggede så intenst på hende :lol: så hun er ikke helt så flink til at række tunge, som hun plejer, men I kan forhåbentlig godt få et indtryk af hvor sød hun hun er alligevel.

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nurh, sødeste videoer :hjerte: Og billeder!

:hjerte::hjerte: Alto har lige hvisket til mig at han gerne vil være kæreste med hende :blink:

Det må han vist lige diskutere med Motor først, han har lagt billet ind for laaaang tid siden :mrgreen: Han synes nemlig at verden mangler schæmojed - eller skulle det hellere hedde samofer :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Taaaark for de fine ord om min bette tøs. :kys:

Hun er bare så smuk :lun:

Og hvor er hun altså bare kær på videoerne, meget, meget ivrig, og som du sagde, så stepdanser hun lidt imens, hvor er hun altså bare god :klap:

Hihi jeg kan godt læse at du er vant til rolige Luna. :mrgreen: Ozzie er faktisk ret meget rolig på videoerne - når hun er meget ivrig, så larmer hun og bevæger sig en hel del hurtigere, hihi.

:hjerte::hjerte: Alto har lige hvisket til mig at han gerne vil være kæreste med hende :blink:

Ozzie er helt klar på at date lækre Alto.:lun:

Nurh, sødeste videoer :hjerte: Og billeder!

Det må han vist lige diskutere med Motor først, han har lagt billet ind for laaaang tid siden :mrgreen: Han synes nemlig at verden mangler schæmojed - eller skulle det hellere hedde samofer :hmm:

Ozzie kan sagtens jonglere flere fyre - og hun er god til at lade hver eneste tro at de er den eneste ene. :slem: :mrgreen:

Fnis schæmojed lyder bedst... især hvis man er lidt småfuld - "Hey, har du schet dæn dær schæmojeeeed?"

Link til indlæg
Del på andre sites