Trei Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Lidt billeder af min lille Ozzie Og så spurgte Lonny efter video af hende, når hun rækker tunge og tripper med forbenene samtidig, så det har jeg forsøgt at få. Undskylder den dårlige kvalitet - videoerne er taget med mobil i dårlig lys. Og Ozzie fik vist lidt lampefeber, fordi vi var to der kiggede så intenst på hende så hun er ikke helt så flink til at række tunge, som hun plejer, men I kan forhåbentlig godt få et indtryk af hvor sød hun hun er alligevel. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Hun er bare så smuk Og hvor er hun altså bare kær på videoerne, meget, meget ivrig, og som du sagde, så stepdanser hun lidt imens, hvor er hun altså bare god :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Årrrh hun er så smuk:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 :hjerte::hjerte: Alto har lige hvisket til mig at han gerne vil være kæreste med hende :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 Herlige billeder og videoer. Hun er bare smuk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 Er meget forelsket Hun er smuk smuk smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 Nurh, sødeste videoer :hjerte: Og billeder! :hjerte::hjerte: Alto har lige hvisket til mig at han gerne vil være kæreste med hende :blink: Det må han vist lige diskutere med Motor først, han har lagt billet ind for laaaang tid siden Han synes nemlig at verden mangler schæmojed - eller skulle det hellere hedde samofer :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 Hun er en smuksak :lun: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 Taaaark for de fine ord om min bette tøs. :kys: Hun er bare så smuk Og hvor er hun altså bare kær på videoerne, meget, meget ivrig, og som du sagde, så stepdanser hun lidt imens, hvor er hun altså bare god :klap: Hihi jeg kan godt læse at du er vant til rolige Luna. Ozzie er faktisk ret meget rolig på videoerne - når hun er meget ivrig, så larmer hun og bevæger sig en hel del hurtigere, hihi. :hjerte::hjerte: Alto har lige hvisket til mig at han gerne vil være kæreste med hende :blink: Ozzie er helt klar på at date lækre Alto. Nurh, sødeste videoer :hjerte: Og billeder! Det må han vist lige diskutere med Motor først, han har lagt billet ind for laaaang tid siden Han synes nemlig at verden mangler schæmojed - eller skulle det hellere hedde samofer :hmm: Ozzie kan sagtens jonglere flere fyre - og hun er god til at lade hver eneste tro at de er den eneste ene. :slem: Fnis schæmojed lyder bedst... især hvis man er lidt småfuld - "Hey, har du schet dæn dær schæmojeeeed?" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 Smukke pige. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Sikke nogle herlige billeder:5up: Hun er virkelig skøn:lun: - er vild med det første billed! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Jeg liver denne her tråd lidt op igen for jeg fandt lige en video, jeg synes I skal se. Måske kan nogle af jer huske da jeg for noget tid siden fortalte om Ozzie og en kylling, som boede noget tid i en spand... her er de to sammen. Det var kærlighed ved første pip. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 fedt billeder hvor der bliver 'ligget på lur', på bænken:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Hun er VIRKELIG smuk :lun::hjerte: Rigtig dejlige billeder :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Hvor er hun bare flot :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 22, 2010 Tak for de søde ord om min bette tøs. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts