GRAND DANE Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 jeg har fået det af vide før men jeg kan ikke helt huske vorvamt det skal være nogle som ligekan opsumere. er det rektigt forstået at mørkefaver sammen og lysesammen ikke.? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stargirl1970 Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 jeg har fået det af vide før men jeg kan ikke helt huske vorvamt det skal være nogle som ligekan opsumere. er det rektigt forstået at mørkefaver sammen og lysesammen ikke.? Jo det er helt rigtigt - de mørke farver vaskes for sig selv og højest på 40 grader. Lyst almindeligt tøj vaskes også på 40 grader - håndklæder, sengetøj, viskestykker m.m. vasker jeg altid på 60 grader for at slå bakterier ihjel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret November 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Jo det er helt rigtigt - de mørke farver vaskes for sig selv og højest på 40 grader. Lyst almindeligt tøj vaskes også på 40 grader - håndklæder, sengetøj, viskestykker m.m. vasker jeg altid på 60 grader for at slå bakterier ihjel det var godt nog hortigt tak for hjelpen . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 1 gang hveranden uge bør man køre fx håndklæder på 90/95 grader, for at slå bakterier ihjel i selve maskinen:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 Og når det mørke er vasket et par gange, så kan man sagtens vaske det sammen med det lyse - kun helt hvidt, det skal man helst vaske sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 og brug klar / hvid eddike til "kogevasken" , håndklæder ect. Så afkalker du også vaskemaskinen imens :blink: Det SKAL være det klare, for det er uden stanken som eddike normalt har. Altså det skal erstatte skyllemiddel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts