Hop til indhold

Breaking Dawn


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 228
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så bleg er jeg også... Han er HERRE-LÆKKER!!!

 

Virkelig?! Har aldrig set nogen, med den farve :genert:

 

Men altså, nu var det jo også et spørgsmål om, hvem man foretrække mest og synes jo ingenlunde at Edward er grim :hjerte: - synes bare, at Jacob er et hak bedre i kraft af hans gode humør og at jeg er mere til hans hudfarve :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Må altså se de der film, så jeg kan snakke ondt om dem, prøvede at se den første i torsdags, kom til at se "vampiers suck" ikke lige planen, og fattede lidt hat af nogel af delene, men whatever, må tage mig sammen og få set dem...

 

Syntes ingen af de der vårharer er æh lækre, næh giv mig en vampyr der er 2 m høj og svensker, så er jeg på..:slem: Erik fra TB:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må altså se de der film, så jeg kan snakke ondt om dem, prøvede at se den første i torsdags, kom til at se "vampiers suck" ikke lige planen, og fattede lidt hat af nogel af delene, men whatever, må tage mig sammen og få set dem...

 

Syntes ingen af de der vårharer er æh lækre, næh giv mig en vampyr der er 2 m høj og svensker, så er jeg på..:slem: Erik fra TB:lun:

 

 

 

Som ST siger, så skal du nok liiiige se nr 1 og 2 inden du ser VS, selv om det er for sent nu jo :mrgreen:

 

 

Ecplise,Jasper, me like :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...