tantemaier Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Jeg er bare så lettet. Jeg har fået svar på afførings prøverne og de er NEGATIVE. Jeg er bare SÅ glad for det. Fik begge hunde tjekket igen for en sikkerheds skyld og der er ikke flere hjerte/lungeorm i denne omgang. Dyrlægen mener vi skal vente til foråret med at få dem tjekket igen. Det var nu rart. :lol: :banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Nej hvor dejligt:klap::banan::5up::klap::banan::5up: Hvordan tog vovsen ellers den skrappe medicinkur????? (kan ikke huske, om du har skrevet, men jeg har ikke fået det læst:-D) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret November 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Det gik faktisk meget godt, hun hostede nogle gange og én gang var hun virkelig dårlig. Hun havde lige tygget tyggeben og så lå hun helt stille og virkede meget træt. Hun kunne næsten ikke engang overkomme at logre eller kigge på os. Vi sad nede ved hende og jeg tænkte NU DØR HUN. Men pulsen var fin (måske lidt svag), så jeg tror der har været en omgang orm der skulle forbi et kritisk sted... 10 min. efter var der intet at mærke på hende. Hun fór op legede og fjollede som hun plejer og ledte efter sit tyggeben. Men jeg synes faktisk det har været ok. Hver gang hun har hostet eller sagt det mindste, så har hjertet jo siddet oppe i halsen Man bliver jo så bekymret for de kære små Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Ja man bliver noget så bekymret lige så snart, at tingene ikke er som de plejer:oops:. Men hvor dejligt at læse, at hun tog og tålede det hele så fint:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts