Umulia Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Dyrlæge og adfærdsterapeut Sophia Yin har lagt næsten halvdelen af sin nye bog på nettet her: Preview the Online Edition of Low Stress Handling, Restraint and Behavior Modification of Dogs & Cats, by Dr. Sophia Yin, DVM, MSLow Stress Handling, Restraint and Behavior Modification of Dogs & Cats by Dr. Sophia Yin, DVM, MS Efter hvad jeg har hørt, vil den kun være tilgængelig i få uger, så skynd jer hvis I vil læse den. Der er virkelig meget god viden at hente, letforståeligt forklaret og med mange billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 Jeg har lige bladret lidt rundt i den, og den virker rigtig spændende :5up: Nu skal jeg lige have læst lidt mere, men jeg skal bestemt ikke afvise at jeg kunne finde på at købe den, jeg kan især godt lide at der også er videoer så man kan se præcist hvad hun mener og gør Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Se nu kom jeg til at bestille bogen samt 5 andre, det er altså ikke godt at sidde her på HF når man keder sig på sit arbejde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Se nu kom jeg til at bestille bogen samt 5 andre, det er altså ikke godt at sidde her på HF når man keder sig på sit arbejde :blink: Lyder som mit drømmejob - man skal ikke lave en fis, men tjener alligevel penge nok til at købe alle de bøger man vil have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Lyder som mit drømmejob - man skal ikke lave en fis, men tjener alligevel penge nok til at købe alle de bøger man vil have Sådan kan man selvfølgelig også stille det op Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts