Dinah Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Vi mødtes med Lumi og Tyson i Dyrehaven idag. Det var første gang, Rosita så dem. Rosita lurede meget hurtigt, at Lumi bare hoppede op på Ainas crosser, og det så da NICE ud, tænkte Rosita:genert: VUPTI op på crosser, og da det ligesom blev for koldt, spurgte hun pænt, om hun måtte komme op under tæppet:genert::lun: Hun kom ned og gå mange gange, men hun ligesom meget hurtigt trak op mod crosseren og hoppede på, hvis Aina stod stille i 2 sekunder.:slem: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 Hehe ja de er kloge, de hunde:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 årh hvor kært Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 Tror egentlig, at Aina nød det lidt også:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 hun er da ikke helt tabt bag en vogn, hende Rosita :hjerte::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 Hun var så sød, en rigtig luksusprinsesse med egen karet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 En chihuahua klæder da Aina helt vildt :klap: Hvad sagde de hørende hunde til de larmende hjorte? Petrine bliver fuldstændigt opstemt og brøler i kor med dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 En chihuahua klæder da Aina helt vildt :klap: :slem::slem: jaaaaaaa Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Dinah, jeg har sådan tænkt på en ting.... .... Hvordan kalder du Rosita ind, når hun løber fri? Altså, hende den smukke, er jo døv, så det må vel være noget med fagter, men så skal du jo være sikker på hun nærmest kigger på dig konstant.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 En chihuahua klæder da Aina helt vildt :klap: Hvad sagde de hørende hunde til de larmende hjorte? Petrine bliver fuldstændigt opstemt og brøler i kor med dem Der var ingen hjorte, der brølede, mens vi var det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Dinah, jeg har sådan tænkt på en ting.... .... Hvordan kalder du Rosita ind, når hun løber fri? Altså, hende den smukke, er jo døv, så det må vel være noget med fagter, men så skal du jo være sikker på hun nærmest kigger på dig konstant.... Altså hun er kun løs på meget sikrede områder, men når jeg så "kalder" er det med enten armfagter eller en lommelygte, som jeg blinker med. Den ser hun også mere end forventet i dagslys. Skal også siges, at hun tager kontakt MEGET ofte enten ved at komme hen eller bare lige, se om jeg er der. Når vi går tur i line bruger jeg også en lille flashlight til kontakt og et lille hurtigt ryk i selen eller to ryk har hver sin mening. Tænker faktisk aldrig over, at hun ikke hører, hvilket gør at jeg snakker til hende alligevel.:stupid: Vi har ligesom fundet vores helt egen måde at kommunikere på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Altså hun er kun løs på meget sikrede områder, men når jeg så "kalder" er det med enten armfagter eller en lommelygte, som jeg blinker med. Den ser hun også mere end forventet i dagslys. Skal også siges, at hun tager kontakt MEGET ofte enten ved at komme hen eller bare lige, se om jeg er der.Når vi går tur i line bruger jeg også en lille flashlight til kontakt og et lille hurtigt ryk i selen eller to ryk har hver sin mening. Tænker faktisk aldrig over, at hun ikke hører, hvilket gør at jeg snakker til hende alligevel.:stupid: Vi har ligesom fundet vores helt egen måde at kommunikere på. Godt fundet på med lommelygten/flashlight :5up: Dét havde jeg slet ikke tænkt på...! Tak fordi du tog mit dumme spørgsmål, så pænt.... .... havde regnet lidt med at blive grint af, men det blev jeg så ikke (højt).... :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Der var ingen hjorte, der brølede, mens vi var det. Var der så sent som tirsdag og der var en larm af den anden verden (Petrine elskede det, jeg har droppet dyrehaven indtil jeg er sikker på brøleriet er overstået) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Var der så sent som tirsdag og der var en larm af den anden verden (Petrine elskede det, jeg har droppet dyrehaven indtil jeg er sikker på brøleriet er overstået) Der var masser af hjorte, men helt lydløse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Hun var så sød, en rigtig luksusprinsesse med egen karet. Selvfølgelig mindre kan da ikke gøre det:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Tror egentlig, at Aina nød det lidt også:slem: Det gjorde hun 100 % Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Godt fundet på med lommelygten/flashlight :5up: Dét havde jeg slet ikke tænkt på...!Tak fordi du tog mit dumme spørgsmål, så pænt.... .... havde regnet lidt med at blive grint af, men det blev jeg så ikke (højt).... :kys: Jeg synes da, at det var et fornuftigt og interessant spørgsmål. Og det er enormt fascinerende, hvordan ejer og hund kommunikerer sammen, når hunden er døv.:5up: Men Dinah har da også en fordel ved at have en chihuahua, for den er jo mere minded på 'sit menneske'. Prøv at tænke, hvis Rosita var en selvstændig terrier:shock: Men jeg har også engang hørt en succeshistorie om en døv Jack Russel Terrier:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Haha hvor er hun sød. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Jeg synes da, at det var et fornuftigt og interessant spørgsmål. Og det er enormt fascinerende, hvordan ejer og hund kommunikerer sammen, når hunden er døv.:5up: Men Dinah har da også en fordel ved at have en chihuahua, for den er jo mere minded på 'sit menneske'. Prøv at tænke, hvis Rosita var en selvstændig terrier:shock: Men jeg har også engang hørt en succeshistorie om en døv Jack Russel Terrier:lun: :kys: tak for det, Rams.... Nu føler jeg mig ikke så dum... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Hahahaha ja hvorfor gå, når man kan blive kørt rundt:klap::5up:Man er vel magelig! Skønne billeder:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts