KimC Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 En kollega i Norge fandt ud af at et skrædderi i nærheden af hvor jeg bor, laver pibekraver. Sådan en skal de bruge til et egnsspil deroppe i ødemarken (Det er i ødemarken!) Når nu jeg lige har sådan en tingest i huset, så skulle det da prøves. Det er klart at det er alfahannen der må holde for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
SimbaLøven Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 Ligner lidt min far... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 Hvad du dog ikke udsætter dine stakkels hunde for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 Har er fin. Er det så pastor Lille P ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 :sjov: Sikke fin han ser ud:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts