Hop til indhold

Må jeg præsentere...

Recommended Posts

Gæst freya3010

Freyas far aka:

DKCH SECH NOCH FICH NORDCH INTCH DEVDHCH KLBCH DCHNCH DISCO'S PRINS JOEY... Men ja - i daglig tale Joey.:lun:

Jeg har ikke taget nogle "sigle" billeder af ham i dag, men LIDT billeder blev det til på marken (ridebane med isået græs)... jeg skal NOK love at der skal komme flere billeder i de næste mange mange uger, måneder og år.:engel:

0110_0.jpg

0050_0.jpg

0030_0.jpg

De lå i ske hele vejen hjem bag i, i bilen og sov, og vi hørte ikke en lyd, på trods af at vi havde mange 100 km at tilbagelægge... Hillerød til Mørke (djursland 30km nord for Århus)

Jeg har vedhæftet et billede fra da vi kom hjem... Joey sprang hurtigt op i "kurven" og fandt sig tilrette med et ben.. Freya nøjes så med at kigge på, for lige pludselig er både ben og kurv jo spændene.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Wiiiiiii. Endelig endelig kom han hjem!

De får så meget glæde af hinanden.

Og hold da lige fast, hvor er han bare SMUK, MEGA MEGA SMUK!

Nu har du bare to vidunderlige dejlige hvide bamser..

Ihhh. Tillykke tillykke:lun::hjerte::lun::hjerte::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
WOOOW! FED titel han har, og det kan man da godt forstå. Han er dælme lækker.:lun:

Tillykke med ham.:banan:

Jeg har tidligere læst om at du skulle have ham, men har aldrig fundet ud af hvorfor og hvordan du har fået fat i ham?:genert:

hihi... jeg kunne heller ikke lade være med liiiige at nævne dem:mrgreen::lol:..

Joey skulle have et nyt hjem, fordi at han ikke kunne samme med den nye unge hanhund. Joey kan jo nærmest ikke få ret mange titler mere, så ejeren besluttede sig at skille sig af med Joey på trods af, at hun virkelig mest havde lyst til at beholde ham - og det forstår man jo godt. Men hun ikke holde til at se hvor sure de var på hinanden. De skulle holdes adskilt døgnets 24 timer. Joey er jo noget særligt for os, da han jo er Freyas far, og da jeg læste at han skulle have nyt hjem - ja så kom hjernen i omdrejninger... haha...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Så flyttede han ENDELIG ind - kæmpe tillykke med familieforøgelsen :klap:

Og hold da ferie, hvor er han bamset!

han er nemlig rigtig bamset..:lun:... bredere snude end normalt, hvilket Freya jo også har.:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hvor er han lækker!! Man fatter jo ikke at nogen kan skilde sig af med så smuk en hund, men their loss your gain :mrgreen: :hjerte: De ser ud til at enes fint, og jeg tror du få masser af sjov med dem. Føles det ikke bare meget mere rigtigt denne gang, end det gjorde med hvalpen?

Du kan tro det føles rigtigt!!!!.. jeg gik i seng med et smil på læben og ikke en tvivl i sind.. Så det er bare fantastisk.. her til morgen stormer jeg op, for at de dem lege rundt i haven.:lun:

En lille sjov ting er at da vi hentede Freya så skete der også noget med bilen - vi løb tør for banzin på motorvejen, mobilen var løbet tør for strøm også:lol:.. en bil kom forbi og ville trække os til den nærmeste tankstation, men fik fat i klimaanlægget i stedet for trækanhængeren - så det skulle jo reperereres... I går glemte mor så at trække håndbremsen - på færgen, så kan i jo selv tænke jer til hvordan bilen så ud bagefter.:stupid:... så ja - det må være et tegn som sendt fra gud.:lol::lol::lol: (bare for at være overtroisk:lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Du kan tro det føles rigtigt!!!!.. jeg gik i seng med et smil på læben og ikke en tvivl i sind.. Så det er bare fantastisk.. her til morgen stormer jeg op, for at de dem lege rundt i haven.:lun:

En lille sjov ting er at da vi hentede Freya så skete der også noget med bilen - vi løb tør for banzin på motorvejen, mobilen var løbet tør for strøm også:lol:.. en bil kom forbi og ville trække os til den nærmeste tankstation, men fik fat i klimaanlægget i stedet for trækanhængeren - så det skulle jo reperereres... I går glemte mor så at trække håndbremsen - på færgen, så kan i jo selv tænke jer til hvordan bilen så ud bagefter.:stupid:... så ja - det må være et tegn som sendt fra gud.:lol::lol::lol: (bare for at være overtroisk:lol:)

Hvor er det bare dejligt at det føles HELT rigtigt!

Er så glad på dine vegne:engel:

Og ja det der må helt bestemt være ET tegn.. Uden tvivl!!!!

Er resten af familien også i den 7 himmel over det hele?

Link til indlæg
Del på andre sites