Hop til indhold

Der var engang..... Tillykke til min lille blå.

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Der var engang hvor vi ventede og ventede på hund nummer 2....

Pludselig kom dagen hvor mor Raggie havde født. 10 smukke smukke hunde var kommet til verden.

Især en lille bette hvalp fik al min opmærksomhed, det var virkelig kærlighed ved første blik:hjerte:

Men der var ingen garanti for at det lige var hende der ville passe bedst til os og omvendt.

Hvalpetesten blev lavet og hvem viste sig at være den helt rigtige hund for os?! Nemlig, hende jeg fra første øjekast havde kastet min kærlighed på... Det måtte være et tegn på at hun skulle være vores.

IMG_9739 copy.jpg

IMG_0846 copy.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

De 8 uger hvor vi ventede og ventede var laaaaange. Jeg fulgte med uge for uge på hjemmesiden og var spændt på nye hvalpe billeder og updates fra opdrætter...

Dagen kom endelig hvor vi hentede hende hjem fra jylland af. Turen gik godt, og hun sov igennem første nat. Første møde med Chili gik simpelthen så godt. Vi var spændte på at se hvordan det ville gå imellem dem.

Chili tog imod hende uden problemer, og satte de grænser der skulle sættes. I dag er de bedste venner, de leger utroligt godt sammen. Deres yndlings leg er at løbe efter hinanden når den ene har noget legetøj... De tumler rundt og giver tit hinanden møsser. :lun:

Jeg vil lade billederne tale for sig selv.

Tillykke med de 2 år, min dejlige smukke blå. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites