Hop til indhold

Tilflyttere fra Jubii


Hailey
 Share

Recommended Posts

  • Svar 170
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vivi = Mildemus, som ikke er på jubii mere, da jeg blev træt af når diskussionerne blev personlige og usaglige og direkte ubehagelige derinde.

 

Det har de et par gange været ved at blive herinde, men heldigvis har vi en admin med en holdning til at man går efter bolden og ikke efter den der har sparket til bolden :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Nå, nu er jeg så mere med, medmindre du arbejder under cover som X-TUB engang imellem??? :engel:

 

Det gør jeg skam ikke Nolle, bar' rolig.. Der var bare i en tidligere tråd lidt tvivl om hvem der var inden i lillefod :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Det gør jeg skam ikke Nolle, bar' rolig.. Der var bare i en tidligere tråd lidt tvivl om hvem der var inden i lillefod :blink:

..Og på lørdag bliver du til Store klumpfod som synger Lille sommerfugl:pift: eller hvad :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Aiii, det gør da ikke noget, lige den der kunne jeg f.eks. godt tænke mig at få uddybet :mrgreen::lol:

 

Unødvendigt.. Folk forstår alligevel ikke at sætte pris på en velfremført vise i stemningens tegn :megaked::cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...