Hop til indhold

Tilflyttere fra Jubii


Hailey
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1
Aiii, det gør da ikke noget, lige den der kunne jeg f.eks. godt tænke mig at få uddybet :mrgreen::lol:

Jeg kan kun sige at vi skal til grisefest på lørdag:klap2:, OG DET er SJOOOOOOVT!!:banan::nar::klovn::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 170
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Dogue1
Unødvendigt.. Folk forstår alligevel ikke at sætte pris på en velfremført vise i stemningens tegn :megaked::cool:

nåååh bette ven, så tør nu dine små øjne :ae: JO-DA Lillefod det gør vi da. Det er vidunderligt med en lille vise i ny og næ:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Tager du et videokamera med? For jeg er sikker på at vi er mange herinde, som gerne vil se Lillefod/Hofdaddy/X-TUB in disguise fremføre fædrelandets vemodige sange :bigsmile:

Det kan jeg desværre ikke, sådan noget fint og fanzy noget har jeg slet ikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Tager du et videokamera med? For jeg er sikker på at vi er mange herinde, som gerne vil se Lillefod/Hofdaddy/X-TUB in disguise fremføre fædrelandets vemodige sange :bigsmile:

 

Det kan jeg desværre ikke, sådan noget fint og fanzy noget har jeg slet ikke

 

Jeg vil gerne være med til at splejse så du kan låne et :engel: hvis nu din mobil eller dit alm. digi-kam ikke kan optage film :blink: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg kan kun sige at vi skal til grisefest på lørdag:klap2:, OG DET er SJOOOOOOVT!!:banan::nar::klovn::blink:

 

ja det må være sjovt at feste sammen med grisebasser. Håber grissene også morer sig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Jeg har regnet det ud.. Det er meget nemt med lidt sund fornuft. Denne tråd og udelukkelsesmetoden er de eneste værktøjer der behøves :cool:

 

 

Kunne du så ikke dele med os andre :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Jeg har regnet det ud.. Det er meget nemt med lidt sund fornuft. Denne tråd og udelukkelsesmetoden er de eneste værktøjer der behøves :cool:

 

Ved ikke hvorfor...men er det Chibo? :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Jeg synes godt nok det er sært at vide at Tanten er kendt fra Jubii, men fred med det, hvis vedkommende ikke tør bekende kulør synes jeg ikke, vi skal presse.

der er vel en årsag til at den ønskede anonymitet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg har regnet det ud.. Det er meget nemt med lidt sund fornuft. Denne tråd og udelukkelsesmetoden er de eneste værktøjer der behøves :cool:

 

Jeg tror du kender Tanten :-D

 

Og så er det jo nemt nok :mrgreen:

Man kan lave afstemninger her, Tanten eller du kan evt lave en konkurrence hvor man kan gætte hvem Tanten er og i kan også udlove en præmie hvis i vil :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror at Tanten er en der godt kan li´publicity. Ellers ville han ikke bryde sig om al denne snak, men i stedet få det lukket ned ved at fortælle hvem hans alias er på jubii...;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg tror at Tanten er en der godt kan li´publicity. Ellers ville han ikke bryde sig om al denne snak, men i stedet få det lukket ned ved at fortælle hvem hans alias er på jubii...;-)

 

Jamen så må det da lige være noget for ham/hende med en helt egen afstemning :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...