Hop til indhold

Tilflyttere fra Jubii


Hailey
 Share

Recommended Posts

  • Svar 170
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Dogue1
Det har jeg også tænkt over - her er da også meget hyggeligere :-D

Det er det:-D Et rigtig stort plus er at Admin er meget mere seriøs her end på Jubii. Feks. Hvis man komenterede forums fejl så som alle de gange man ikke kan logge på eller alle de gange man mister sit indlæg pga forumet gik ned Ja så var beskeden på jubii: "Er du utilfreds, er du velkommmen til at finde et andet forum"

 

Fino Keller, her med gjort:blink:

 

Men her, Her sender man jo bare en pb til admin, så fare han i koderne som en gal hund og en to tre så køre det bare:5up:

Her er sq da bruger service der vil noget:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Det er det:-D Et rigtig stort plus er at Admin er meget mere seriøs her end på Jubii. Feks. Hvis man komenterede forums fejl så som alle de gange man ikke kan logge på eller alle de gange man mister sit indlæg pga forumet gik ned Ja så var beskeden på jubii: "Er du utilfreds, er du velkommmen til at finde et andet forum"

 

Fino Keller, her med gjort:blink:

 

Men her, Her sender man jo bare en pb til admin, så fare han i koderne som en gal hund og en to tre så køre det bare:5up:

Her er sq da bruger service der vil noget:-D

 

Nemlig - kan ikke være mere enig.

Keller har fået sin vilje - vi har fundet et andet forum :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er det:-D Et rigtig stort plus er at Admin er meget mere seriøs her end på Jubii. Feks. Hvis man komenterede forums fejl så som alle de gange man ikke kan logge på eller alle de gange man mister sit indlæg pga forumet gik ned Ja så var beskeden på jubii: "Er du utilfreds, er du velkommmen til at finde et andet forum"

 

Fino Keller, her med gjort:blink:

 

Men her, Her sender man jo bare en pb til admin, så fare han i koderne som en gal hund og en to tre så køre det bare:5up:

Her er sq da bruger service der vil noget:-D

 

Enig!

Og jeg gætter på at at Keller formentlig er lønnet, og det er vores "hurtigt-ude-for-at-hjælpe-Admin" ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig!

Og jeg gætter på at at Keller formentlig er lønnet, og det er vores "hurtigt-ude-for-at-hjælpe-Admin" ikke.

 

Deri kunne noget af forklaringen i motivationen nok findes :???:

 

Jeg har bare en lumsk formodning om, at vor hr. admin slet ikke får løn som forskyldt for det store arbejde han lægger i dette forum :oops::(

Link til indlæg
Del på andre sites

Deri kunne noget af forklaringen i motivationen nok findes :???:

 

Jeg har bare en lumsk formodning om, at vor hr. admin slet ikke får løn som forskyldt for det store arbejde han lægger i dette forum :oops::(

 

Det har du nok ret i, men vi kan måske hjælpe ham lidt ved at blive sponsorer, så han ikke skal lægge så meget arbejde i at få virksomheder osv. til at reklamere...? :blink:

 

Det kan være at vi skal lave en tråd om "Støt Admin, bliv sponsor!!!" :mrgreen:

 

(Jeg spørger ham lige hvordan vi gør det bedst og vender tilbage... ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Enig!

Og jeg gætter på at at Keller formentlig er lønnet, og det er vores "hurtigt-ude-for-at-hjælpe-Admin" ikke.

Det er jeg helt sikker på du har ret i. Men var det mig der havde et sløse hovede gående som de har på jubii, og med de lønninger som programører går til kunne han ikke nå at sige lagkagemix inden han var fyret. Det ligger helt fast!

 

Men der imod vores kære Admin gør det som hobby og får ikke løn for det, og DET er meget beundringsværdigt!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja det er fint, men så sidder man dér og roder med ewire og aner ikke en dyt om, hvad der foregår om ørerne på én, men muligvis lykkedes projektet ha ha ha....

 

Spørg admin han skal nok hjælpe :-D

 

Måske kunne han lave en tråd om fremgangsmåden :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det er jeg helt sikker på du har ret i. Men var det mig der havde et sløse hovede gående som de har på jubii, og med de lønninger som programører går til kunne han ikke nå at sige lagkagemix inden han var fyret. Det ligger helt fast!

 

Men der imod vores kære Admin gør det som hobby og får ikke løn for det, og DET er meget beundringsværdigt!!

Man kan godt undre sig over hvorfor de synes det er fint at det hele skal være så ubehøvlet :hmm:

 

Måske handler det om at have så få debattøre som muligt derinde :hmm: :idea::mrgreen:

 

Her er det i hvert fald en anden oplevelse man får :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan godt undre sig over hvorfor de synes det er fint at det hele skal være så ubehøvlet :hmm:

 

Måske handler det om at have så få debattøre som muligt derinde :hmm: :idea::mrgreen:

 

Her er det i hvert fald en anden oplevelse man får :5up:

 

:lol: Ja, de har jo seriøse serverproblemer derinde, så en udtynding af medlemmerne er måske bare en strategi de har lagt :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er det:-D Et rigtig stort plus er at Admin er meget mere seriøs her end på Jubii. Feks. Hvis man komenterede forums fejl så som alle de gange man ikke kan logge på eller alle de gange man mister sit indlæg pga forumet gik ned Ja så var beskeden på jubii: "Er du utilfreds, er du velkommmen til at finde et andet forum"

 

Fino Keller, her med gjort:blink:

 

Men her, Her sender man jo bare en pb til admin, så fare han i koderne som en gal hund og en to tre så køre det bare:5up:

Her er sq da bruger service der vil noget:-D

:5up: Vi har en god admin her inde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
:lol: Ja, de har jo seriøse serverproblemer derinde, så en udtynding af medlemmerne er måske bare en strategi de har lagt :pift:

:lol: det tror jeg :lol:

 

Og en god og velafprøvet metode er ubehøvlet behandling ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Så kom jeg også tumlende kl lort om natten:vinken:

 

Jubii nick: Agnete97

 

Hundeforum nick: Agnete87

 

Jeg vidste at i havde en hemmelig klub hvor i kunne bagtale mig:damn:

Jamen velkommen Agnete87:-D:vinken:

Vi er slet ikke nået til at bagtale dig...endnu:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det er jeg helt sikker på du har ret i. Men var det mig der havde et sløse hovede gående som de har på jubii, og med de lønninger som programører går til kunne han ikke nå at sige lagkagemix inden han var fyret. Det ligger helt fast!

 

Men der imod vores kære Admin gør det som hobby og får ikke løn for det, og DET er meget beundringsværdigt!!

 

 

Hvad er lagkagemix?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...