Hop til indhold

Tilflyttere fra Jubii


Hailey
 Share

Recommended Posts

Vendelbomål :idea: Er du fra den "rigtige" side af Fjorden :?: Jeg synes bedre og bedre om dig :blink: :mrgreen:

 

Er selv nordenfjords fra, men økonomisk flygtning sønden-om-fjorden :(;-)

 

Jeg er da self. fra "solsiden", som jo er den rigtige side af fjorden - den evige diskussion:lol:, ahhh okay:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 170
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Gæst deluxious

Ja, jeg er faktisk også kommet fra Jubii, hehe. Har dog mest brugt de andre fora derinde, da jeg endnu ikke har hund. Men det er som om at jeg ikke bruger jubii overhovedet efter jeg er kommet på h.f.

 

Jeg hedder også Deluxious på jubii

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...

Jeg er også "flygtning" fra jubii. Jeg blev til sidst træt af, at jubii debatten var så ustabil. Enten kunne jeg ikke logge på eller også blev jeg hele tiden smidt af. Jeg fandt denne side ved en tilfældighed og må indrømme denne side er stærk vandedannende :mrgreen:

 

HF: netmusen

Jubææ: Lambimusen (jeg er den talende wc rulle Lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, men så kan jeg da også, selv om jeg ikke var så aktiv på jubii...

 

Jubii: Kkiyani

HF: Splinten, mor og mig

 

Det afslørende nick har så rent faktisk afsløret mig i levende live ;o) Når jeg i perioder er inaktiv (som i når det ikke er mørkt og koldt) er det fordi jeg omgåes nogle enkelte personligheder ude på træningsbanerne ;o)

 

-Trine

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst Matika
Matika.....

 

Kunne man lave en forsørgelse om et billed af Tjalfe i fuld figur :blink:

 

Joo det skulle man nok kunne finde ud af - men som nogen måske ved, andre ikke, så er Tjalfe i dag "dele-hund" og bor hos FunMan, så det er ikke hver dag jeg får nye billeder af vovsen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Matika

 

Velkommen herind.

 

Håber det går fremad med den bette ny :blink:

Tak.

 

Jo jo det kan du tro det gør- han er fræk som en slagterhund og forkælet som kun en baby-hund kan være :blink:.

 

Og så er det første dag hvor han skal være alene hjemme hele dagen - så det er lidt spændende at høre hvordan det er gået :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Joo det skulle man nok kunne finde ud af - men som nogen måske ved, andre ikke, så er Tjalfe i dag "dele-hund" og bor hos FunMan, så det er ikke hver dag jeg får nye billeder af vovsen :genert:

 

Velkommen til Matika - hyggeligt at se dig :vinken::vinken::vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...