Gæst freya3010 Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Jeg begynder virkelig at kunne forstå glæden ved at have to hunde. Freya virker bare SÅ glad for Joey.. og det virker til at være gengældt.:hjerte: Lidt hyggebilleder her til aften. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Prinsen Romo Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Nååå der bliver hygget:hjerte: Hvor er de søde sammen... Ville også gerne have en mere, men den er ikke faldet helt i god jord her hjemme.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 K*ft hvor er de skønne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 :hjerte: det er bare så dejligt, når ens fornemmelser er rigtige :5up: Og hvor ser de bare dejlige ud - har helt lyst til at lægge mig ned til dem :hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Åh de lækre bamser Glæder mig også til at have 2 vappere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Ihh hvor er de dejlige! Bare det var mig der havde to vuffere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Far er den bedste i verden.:hjerte: jeg glæder mig til at få hund nr. 2;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 tusind tak allesammen... Lige nu er Joey gået ind på mit værelse.. jeg kan godt lide at sove koldt - og ja, det kan han sikkert også.. Freya ligger på sin sædvanlige plads, under sengen inde i stuen. Kæft hvor jeg bare elsker de to. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 :hjerte: det er bare så dejligt, når ens fornemmelser er rigtige :5up: Og hvor ser de bare dejlige ud - har helt lyst til at lægge mig ned til dem :hjerte::hjerte: Du kan tro, da jeg var færdig med at fotografere, så skyndte jeg mig også derned. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 skønt at de hygger sig så godt sammen :lun: og ja, hvem der havde to vuffere :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Åhhh :lun: Det burde være forbudt at vise billeder af sådan nogle overskønne, total lækre og smukke basser Og nej, det hjælper ikke at jeg selv har 3 dejlige kræ liggende op ad mig i sofaen, og nummer 4 i kurven bag sofaen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Årrh:lun: Jeg vil oss ha nr 2:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anders46fils Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Årrh:lun: Jeg vil oss ha nr 2:-D Pas på! Jeg startede med en. Nu har jeg 11, men vil ikke undvære nogen af dem. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Aww en daaarjlig opdatering! Hvor er de skønne sammen! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 :lun:. Hvor er det dejligt at det føles rigtigt både for dig og hundene, og de ser godt nok ud somom de har kendt hinanden hele livet (altså levet sammen :hjerte: ved jo godt det er far og datter.) Og hvor er de dejlig fluffipelset . 'ae ae! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Pas på! Jeg startede med en. Nu har jeg 11, men vil ikke undvære nogen af dem. :hjerte: [ATTACH]35410[/ATTACH] Wooow elleve . Og de alle sammen kan sammen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 :lun:.Hvor er det dejligt at det føles rigtigt både for dig og hundene, og de ser godt nok ud somom de har kendt hinanden hele livet (altså levet sammen :hjerte: ved jo godt det er far og datter.) Og hvor er de dejlig fluffipelset . 'ae ae! Ja man skulle virkelig tro at det bare har været sådan - altid:lun:. De har også lige fået med børsten og bloweren i dag for at vedlige holde fluffyheden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Ja man skulle virkelig tro at det bare har været sådan - altid:lun:. De har også lige fået med børsten og bloweren i dag for at vedlige holde fluffyheden. Jeg mp tage ned til Camilla så hun også lige kan børste og blowe(?) De luxe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Jeg mp tage ned til Camilla så hun også lige kan børste og blowe(?) De luxe hihi.. Du skulle næsten selv anskaffe dig en blower.. synes næsten at det er et must med en blower (nærmest en omvendt støvsuger, som blæser med mega meget luft).. spørg bare buddha, hvor glad hun er blevet for sin.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 :hjerte: de er da super sammen. nårh hvor ville jeg gerne have en soulmate til cujo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Buddha er rigtig glad for sin - og Motor overvejer faktisk også om den er heeeelt så slem. Sidst lå han og slumrede lidt hen endda. Men må indrømme jeg ikke rigtigt får den brugt til hverdag :hmm: Og er stadig i chok over hvor lang tid en samojed tager at tørre - selv med blower Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Buddha er rigtig glad for sin - og Motor overvejer faktisk også om den er heeeelt så slem. Sidst lå han og slumrede lidt hen endda. Men må indrømme jeg ikke rigtigt får den brugt til hverdag :hmm: Og er stadig i chok over hvor lang tid en samojed tager at tørre - selv med blower haha.. ja selv efter en time er pelsen stadig våd.. pyyyhh.. og ja, jeg skal jo til at gøre to hunde i stand til udstilling nu...:lol:.. det bliver et helt dagsarbejde. Jeg kunne jo ikke dy mig i dag, så Joey kom liiige en tur på bordet og blev blowet igennem:slem:.. jeg kunne ikke vente længere med at kigge pelsen igennem med bloweren..:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Jeg kunne jo ikke dy mig i dag, så Joey kom liiige en tur på bordet og blev blowet igennem:slem:.. jeg kunne ikke vente længere med at kigge pelsen igennem med bloweren..:klap: Var den fin? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Var den fin? Jaaaaa.. og der er MEGET af den:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret November 20, 2010 Rapporter Share Besvaret November 20, 2010 Hvor er de skønne Hvor er det dejligt at se hvordan de nyder at putte sammen. Måske man skulle prøve at "blowe" et par lapps hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts