Hop til indhold

Hygge :o)

Recommended Posts

Gæst freya3010

Jeg begynder virkelig at kunne forstå glæden ved at have to hunde. :lun:

Freya virker bare SÅ glad for Joey.. og det virker til at være gengældt.:hjerte:

Lidt hyggebilleder her til aften. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

tusind tak allesammen...:engel:

Lige nu er Joey gået ind på mit værelse.. jeg kan godt lide at sove koldt - og ja, det kan han sikkert også..:lol:

Freya ligger på sin sædvanlige plads, under sengen inde i stuen.:engel:

Kæft hvor jeg bare elsker de to.:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
:lun::hjerte: det er bare så dejligt, når ens fornemmelser er rigtige :5up: Og hvor ser de bare dejlige ud - har helt lyst til at lægge mig ned til dem :hjerte::hjerte:

Du kan tro, da jeg var færdig med at fotografere, så skyndte jeg mig også derned. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
:lun::lun:.

Hvor er det dejligt at det føles rigtigt både for dig og hundene, og de ser godt nok ud somom de har kendt hinanden hele livet (altså levet sammen :hjerte: ved jo godt det er far og datter.)

Og hvor er de dejlig fluffipelset :lun:.

'ae ae!

Ja man skulle virkelig tro at det bare har været sådan - altid:lun:.

De har også lige fået med børsten og bloweren i dag for at vedlige holde fluffyheden.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg mp tage ned til Camilla så hun også lige kan børste og blowe(?) De luxe :lol::-D

hihi.. Du skulle næsten selv anskaffe dig en blower.. synes næsten at det er et must med en blower (nærmest en omvendt støvsuger, som blæser med mega meget luft).. spørg bare buddha, hvor glad hun er blevet for sin..:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Buddha er rigtig glad for sin - og Motor overvejer faktisk også om den er heeeelt så slem. Sidst lå han og slumrede lidt hen endda. Men må indrømme jeg ikke rigtigt får den brugt til hverdag :hmm: Og er stadig i chok over hvor lang tid en samojed tager at tørre - selv med blower :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Buddha er rigtig glad for sin - og Motor overvejer faktisk også om den er heeeelt så slem. Sidst lå han og slumrede lidt hen endda. Men må indrømme jeg ikke rigtigt får den brugt til hverdag :hmm: Og er stadig i chok over hvor lang tid en samojed tager at tørre - selv med blower :lol:

haha.. ja selv efter en time er pelsen stadig våd.. pyyyhh.. og ja, jeg skal jo til at gøre to hunde i stand til udstilling nu...:lol::lol::lol:.. det bliver et helt dagsarbejde.:lol:

Jeg kunne jo ikke dy mig i dag, så Joey kom liiige en tur på bordet og blev blowet igennem:slem:.. jeg kunne ikke vente længere med at kigge pelsen igennem med bloweren..:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites