LiseLyholm&Ronja Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Ja, så fik jeg endelig min nye mobil :banan: Og kameraet er selvfølgelig blevet indviet Dog ikk så meget, da det jo er ret mørkt udenfor Kan ikke finde ud af at overføre videoer Lidt ærgeligt da de er i HD kvalitet Nårh ja, Linda og Lise er også er nogle af billederne Ihh altså, Kiki og Koda mine bonusbørn :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret November 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Slettet, kom til at trykke send før billederne var uploadede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret November 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Og lige de sidste :blink: Har ikk fået taget så mange endnu, men bare rolig, det kommer, forhåbentlig :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Herlige billeder... Ihh hvor jeg glæder mig til at se jer til en dogdancing konkurrence.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret November 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Herlige billeder... Ihh hvor jeg glæder mig til at se jer til en dogdancing konkurrence.. Det gør vi også Det bliver spændende, glæder mig helt vildt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Det gør vi også Det bliver spændende, glæder mig helt vildt Det forstår jeg godt.. I kommer til at klare den rigtig godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Dejlige billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts