Gæst Sæta Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Hej alle sammen, Jeg håber I kan hjælpe mig med hvilken race min hund Sæta er. Jeg har købt hende på et dyreinternat og de kunne ikke fortælle mig hvilken hun var. Jeg har vedhæftet tre billeder. På forhånd tak for hjælpen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 jeg vil tro hun er en blanding af en art... hvor stor er hun og hvad vejer hun? Mit umiddelbare bud ville være noget Cavalier King Charles banding Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 jeg har desværre ikke noget bud, hun kan jo også være fleregenerations-blandingshund. men hun ligner fuldstændig på en prik mine forældres græske gadehund, bortset fra farven, det er ret skægt. du kan se billeder af hende på min profil. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sæta Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Ja hun er hvert fald en blanding af flere racer. Jeg ved bare ikke rigtig hvilke:) Som du kan se på billederne er hun ikke særlig stor og vejer omkring de 6 kilo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sæta Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Ja det har du da ret i. De ligner virkelig meget hinanden. Det er da sjovt nok. Jeg har aldrig set en hund som ligner hende så meget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Ja det har du da ret i. De ligner virkelig meget hinanden. Det er da sjovt nok. Jeg har aldrig set en hund som ligner hende så meget nej, det er virkelig pudsigt, jeg har heller aldrig før set en hund der ligner anna. hun vejer forresten også 6 kg, men det er så inklusiv et lille kilos overvægt her er hun igen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Jeg ser jo papillon i alt - men hvis hun er så lille, kunne det da være en mulighed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sæta Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Det er helt vildt som de ligner hinanden Anna er virkelig sød. Bare en skam man ikke kan sætte navn på racen. Men har dine forældre fået hende fra Grækenland eller hvordan ? : Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Jeg ser jo papillon i alt - men hvis hun er så lille, kunne det da være en mulighed Jeg så paps/gårdhund ... og jeg ser ellers ikke papillon i alt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sæta Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Jeg ser jo papillon i alt - men hvis hun er så lille, kunne det da være en mulighed Ja det har jeg faktisk også overvejet pga hendes størrelse og hendes ører som så bare ligger ned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sæta Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Jeg så paps/gårdhund ... og jeg ser ellers ikke papillon i alt Hehe ja det er en mulighed Det er et meget god bud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 eller måske en cavalon, det passer vel også meget godt med størrelsen, og det er jo to populære racer, så det er da ikke utænkeligt at den kombination findes. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Papillion og cavalier king charles blanding... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 eller måske en cavalon, det passer vel også meget godt med størrelsen, og det er jo to populære racer, så det er da ikke utænkeligt at den kombination findes. Den ligner da helt vildt meget sådan en :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Der er noget til fælles med kooikerhondje synes jeg. Googler man på den kommer der odt nok mange der er gyldent/hvide men mon ikke der findes andre farvevarianter? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sæta Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Der er noget til fælles med kooikerhondje synes jeg. Googler man på den kommer der odt nok mange der er gyldent/hvide men mon ikke der findes andre farvevarianter? Ja den race har jeg også undersøgt. Og jo hvis det ikke er en ren kooiker så er de nemlig ikk gyldne men kan derimod godt være sort/hvide Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Jeg ser noget spaniel i hende af en slags... måske cavalier eller kooiker. Farverne kommer så andetsteds fra, og som nogle nævner, kunne det godt være DSG eller paps. Men det er jo desværre umuligt at vide, blandinger kan ende ud på alle mulige mærkelige måder. Faktisk minder hun mig lidt om Miss-menellis Kaia, der er en blanding af cavalier, coton og fransk bulldog, så vidt jeg husker - og det er altså ikke lige til at se. :blink: http://www.hunde-forum.dk/members/3287-albums1695.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Jeg tror også der er pap i pga halen. (Går den ikke lidt op over ryggen?) Kroppen/ benene kunne også minde lidt om cavalier, men ikke hovedet (snuden for spids og ørerne ikke så ''runde'' som cav). Hovedet kunne måske godt ligne lidt en kooiker. :hmm: Godt nok en sød vaps. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts