guanomo Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 [media] [/media] i må meget gerne slå lyden fra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Det lyder i hvert fald sjovt:klap: det er mest stillbilleder - computeren er vist ikke hurtig nok til den leg:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Jeg tror at Cujo satser på en karierre som hyrdehund i en børnehave Al begyndelse er svær og Hjalte slipper da også ud engang imellem, men i store træk går det jo ret godt for en begynder-hyrde :klap: Hvor er han skøn når han løber sammen med Hjalte :hjerte: Hop hop, jeg er en glad lille hund :klovn: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Det store spørgsmål er hvem der er mest kær ... Cujo eller Hjalte? :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Hvor er han skøn når han løber sammen med Hjalte :hjerte: Hop hop, jeg er en glad lille hund :klovn: :hjerte: ja nemlig, han lyser helt op når hjalte hygger med ham de forguder hinanden de 2 .. hjalte var næsten mere bekymret de gange cujo skulle stikkes end da han selv skulle stikkes til 5 års undersøgelse... han er så bange for at miste ham jo :ae: Det store spørgsmål er hvem der er mest kær ... Cujo eller Hjalte? :hjerte: det var sødt sagt :kys: men ja, hjalte har et smittende grin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Årh hvor er de bare dejlige sammen . Kærligheden lyser jo ud af både barn og hund . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Hvor er det bare en dejlig video... sådan en som bare SKAL i gemmeren.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts