Dinah Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Jeg fik igår 6 marvben med kallun fra Olivers. og de så MEGET mindre ud på billedet end dem jeg fik hjem:stupid: Normalt er det jo godt, men til en chi er den altså FOR stor. Her tænker jeg så på mængden af indholdet. Jeg er lidt "bange" for at give hende sådan en stor én med frygt for maveproblemer. Aner ikke om der er andet i en most kallun.? Jeg kan vel godt fryse dem ik? Så kræver det da lidt mere arbejde. :slem: Som de er nu kan hun jo bare bore snude og hovedet ind i hullet og gufle uden forhindringer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Du behøver da ikke fryse dem.. Jeg ville bare tage det fra hende efter lidt tid og lægge det i skabet med andre guffer. Det er kun de rå marvben, jeg ville smide i fryseren:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Jeg ville nok gøre et eller andet, når Molly får et der er for "nemt" kan hun kun have det ca 4 sek før hun nærmest har ædt alt indeni. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Nååå, jeg misforstod, sorry Men det der fyld, kan det overhovedet fryses:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Nååå, jeg misforstod, sorry Men det der fyld, kan det overhovedet fryses:hmm: det var jo så nemlig det, der var mit spørgsmål:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 det var jo så nemlig det, der var mit spørgsmål:slem: Det vil jeg tro.. :hmm: Prøv Og så skriv lige om det dur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Hvis det er så spørg Olivers om det kan fryses. Min erfaring er at de er virkelig søde og hjælpsomme når man har spørgsmål eller problemer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Hvis det er så spørg Olivers om det kan fryses. Min erfaring er at de er virkelig søde og hjælpsomme når man har spørgsmål eller problemer. me 2 :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret November 20, 2010 Rapporter Share Besvaret November 20, 2010 Jeg har før frosset marvben med Kallun, godt nok ikke lige dem fra Olivers men det er da gået helt uden problemer. Jeg har slet ikke overvejet at de måske ikke kunne fryses . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret November 20, 2010 Rapporter Share Besvaret November 20, 2010 Hvis du er bange for at hun får for meget, så kunne du jo skrabe noget af indholdet ud og gemme det til en Kong til senere brug Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts