Gæst Coco-doodle Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 HJÆLP! Eller i kan jo nok ikke hjæpe så meget, men havde lige brug for at skrive! Jeg er bange for Coco, min hvalp på 5 måneder har allergi. Hun har haft lopper to gange her på det sidste, så der er jo en grund til kløen. Men nu har hun ikke flere lopper og har på ja, hvad kalder man det indersiden af låret, nogle røde små pletter. I starten var det rød/brune plamager, der ligesom skrællede af. Det er ikke over mange røde pletter og det virker heller ikke som om hun har det andre steder, men tænkte nu med det samme at jeg lige ville ringe eller gå til dyrlægen mandag! Indne da ville jeg da lige læse på nettet, hvad det mon kunne være.. Kommer så hurtigt ind på noget med allergi og ser at et af symptomerne på inhalationsallergi er "briller" omkring øjnene, altså at hunde mister håret omkring øjnene. Det har Coco lige præcis gjort. Hun har været lidt væsket omkring øjnene og er bleve lidt skaldet nedenunder øjet, men har ikke virker generet af det og derfor har jeg ikke gjort noget ved det. :damn: Men uh.. nu er der jo lang tid til mandag. Coco har det godt nok, men jeg er bare helt vildt ja, bange og irriteret! Hun er kun 5 måneder, kan det være allergi? Lad os håbe at det "bare" er nogle pletter, som følge af at hun har kløet sig pga. det med lopperne!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 20, 2010 Rapporter Share Besvaret November 20, 2010 Det er svært at sige, så nok en god ide at svinge omkring dyrlægen. Men ja, det kunne jo godt lyde sådan.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts