Gæst Miss_menelli Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 Har lige holdt en vellykket tøsejulefrokost, med hjælp og inspiration herfra. Kaia blev passet hos min forældre, da hun er i løbetid og frygtelig gerne vil sidde på skødet af folk og være centrum for al opmærksomhed. Og det var ikke helt med i planen for i aften. Men Bamse var hjemme. De fleste af jer kender historien om Bamse og hans frygt for fremmede og alt det vi har kæmpet med - Dem der ikke gør, henviser jeg til de gamle tråde jeg har oprettet. I hvertfald var det et stort sats, at lade ham være hjemme i aften - Men fordi jeg skal på klikkertræningskursus i morgen kl. 9 og Bamse skal selvfølgelig med, da han er min konkurrence hund var det nødvendigt at lade ham blive hjemme. Jeg ved, at jeg ikke kommer op kl. lort for at hente ham hos forældrene og tage ham med til kursus. Så jeg var meget, meget spændt på, hvordan han ville tage alle de mennesker han ikke kendte + alle de temmelig aktive selskabslege der høre med til vores julefrokoster. For han har jo tidligere haft en tendens til kun at accepter folk, hvis de sad helt stille og ikke bevægede sig for hurtigt. Ellers fik de gevaldigt skældud, hvis han da ikke ligefrem blev aggressiv overfor dem Så risikoen for, at han ikke ville kunne kapere al den aktivitet og alle de fremmede, var desværre tilstede - Men havde en backup plan klar, med et roligt værelse. beroligende middel og gnaveben, hvis det skulle gå galt. Men for pokker hvor har han bare rykket sig. :scared: Det er helt vildt - Han gøede da folk kom, men godbidder på gulvet gjorde, at alle kom ind uden at han ænsede dem. :klap: Efterfølgende så hilste han stille og roligt på alle og alle fik lov af klappe og nusse ham Ingen problemer der overhovedet - Total eksemplarisk Bamse Mens vi spiste tullede han rundt og lagde hovedet på skødet af alle folk, for lige at tigge lidt mad - Altså.... Min hund, som normalt ikke kan fordrage fremmede Mens folk sang kareoke og dansede lå han bare og slappede af - Og dem der så havde tid til at nusse og hygge, fik mysser og masser af kærlighed Han var glad for alle der kom ind af døren og opførte sig fantastisk - Endda så flot, at folk kommentere hvor pænt han opførte sig og hvor dejlig han er :klap: Dem der har mødt ham før, kunne slet ikke kende ham og var noget overrasket over, hvilken hund han var blevet - Han blev endda kaldt velopdragen, kærlig og imødekommende. Ikke lige de ord, jeg havde troet nogensinde ville blive brugt om ham :banan: Nøj hvor er jeg bare glad og stolt - Bamse er blevet en gennemført normal og velopdragen hund, som bare er helt fantastisk. Kan ikke finde mere at udsætte ham for, som kan argumentere for det modsatte :klap: Hvor er jeg dog bare stolt af ham og alt det han har nået på 1½ år :5up: Elsker virkelig min Bamsemand overalt på jorden. Dem der ikke har haft en hund, de skulle kæmpe sådan for og med, ved måske ikke hvor meget det betyder - Men dem der har prøvet det, ved at det er SÅ stort og en drøm der går i opfyldelse og noget der giver tåre i øjnene at at tænke på, at man er kommet så langt. Hvor er jeg dog bare stolt over, at sådan en aften kunne lykkes, uden specielle hensyn til Bamse og at han bare var så glad for alle gæsterne Det er jo det bedste - At han er helt tryg ved fremmede og, at han ser dem som gode mennesker, der kun vil ham godt, fremfor nogle der vil slå, eller gøre ham ondt. Se selv hvor glad han var for folk og hvor afslappet han var hele aftenen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Aaaiii, hvor er det her da bare helt vidunderligt at læse! Det har været noget af en rutchetur med ham jo, hvor det er gået op og ned og op og ned og nu kan han da vist ikke længere blive bedre, han lyder jo som en helt almindelig hund nu - og endda bedre end det! Det er jo langt fra alle, der kan slappe af, når der er fyldt op med gæster! Kæmpe stort tillykke med det! :klovn: Det har du altså også bare fortjent efter al det arbejde, du har lagt i ham! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Sikke et dejligt indlæg at læse. Kan godt forstå du er glad og lykkelig og megastolt. Har læst meget om dine tidligere problemer med Bamse, og det er da helt fantastisk, hvor langt han er kommet. Det kunne du vist aldrig have end drømt om for et år siden. Har selv en tæve (Greta), der i starten var frygtelig angst for fremmede, det viste sig ikke i aggression men i rysten og smiden sig på ryggen. Nu er hun tryg, hviler i sig selv og har selvtilliden i orden. Så jeg fælder en glædeståre med dig. Det er virkeligt stort. Dine billeder siger det hele! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Fedt indlæg Dejligt at læse, at han har rykket sig så meget...:klap: til dig og Bamse :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Hold op hvor var det bare dejlig læsning!! Tillykke med resultatet af jeres hårde arbejde:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Hvor ER det dejligt at læse. Det er simpelthen så flot et stykke arbejde, du har lavet med ham :5up: - og Bamsedrengen er da bare helt vildt dygtig. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 STORT tillykke Fantastisk at høre at det gik så godt :5up: - kan godt fortså at du bobler af stolthed og glæde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Nøj, hvor jeg kender din følelse, Hvor er det dog en solstråle-historie:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Ej hvor er det godt. Bamse er for sej :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Prinsen Romo Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Bliver helt rørt, det er bare tydligt at høre hvor stolt og lykkelig du er:klap2: Mange gange tillykke og så tror jeg du lige skal huske give dig selv et skulderklap, da det jo er dig, der har oprdraget ham:yeah: Og så :5up: til bamse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Hvor er det bare FEDT at læse :5up: Sider jo næsten med tåre i øjnene Han og I er altså bare super seje Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Det er altid dét værd, når man har kæmpet! :klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Jeg læste den her tråd i morges og vidste egentlig ikke hvad jeg skulle skrive for jeg synes simpelthen det er SÅ flot at jeg ikke lige kunne beskrive det Jeg har læst de gamle tråde og der er ikke mange der havde holdt ud og beholdt en hund med så store problemer og hvor er det dog fantastisk at man nu sidder og tænker at det virker som om du beskriver en helt anden hund :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Whauu hvor er det flot - sidder her med tårer i øjnene :hjerte: Knus Trinus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Hvor er i bare søde :kys: Det betyder så meget, at have nogen at dele det med, for mange har svært ved at forstå, hvorfor jeg er så glad over hvad der virker som så lidt. Men Bamse er min lille prins og jeg er så stolt og glad over, at det er lykkes, for det troede jeg ikke det ville - Havde indstillet mig på, at vi nok skulle tage særlige hensyn til ham hele hans liv og så måtte det være sådan. Han er bare et stjerne eksempel på, at det KAN lykkes..... Nøj hvor har det været hårdt og der har været mange tåre og frustrationer undervejs. Men der har bare været det hele værd og jeg gjorde gerne det hele igen - For det er så ekstremt givende og man lære at sætte pris på mange små ting, som man ellers ofte tager for givet. Har også fået et helt specielt forhold til ham, og vi har en kontakt med hinanden, som er svær at beskrive. Men han er bare helt særlig og ingen vil nogensinde få samme plads i mit hjerte, som Bamse har Der er plads til maaange hunde, men Bamse har bare en helt, helt speciel betydning. Nu er der faktisk ikke mere problem adfærd tilbage og han er helt og aldeles normal hund - Det er faktisk helt vildt mærkeligt at tænke på Og hvor jeg dog bare nyder det :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Stort tillykke med det! Hvor er det da bare dejligt, for både jer og Bamse :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Ej hvor er det bare flot :klap:. Jeg har læst nogle af dine tidligere indlæg, så det er rigtig dejligt at læse hvor dygtig han er blevet :5up:. Man kan tydeligt læse hvor stolt du er over ham, og det kan jeg sørme godt forstå du er . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts