martin Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 hej hvilken foder skal jeg vegle. Da mine hunde er kasteret/stilleseret. jeg har valgt at jeg skal bruge wolfsblut eller acana. men hvilken er godt når de er kasteret/strileseret og må man blande mellem de prudukter der er i hver serie håber der er andre der her forstand på sådan noget .... med venlige hilsen martin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anders46fils Besvaret November 22, 2010 Rapporter Share Besvaret November 22, 2010 Jeg ved at Royal Canin har spicalt foder for disse hunde Google der kan du se det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skruthberg Besvaret November 22, 2010 Rapporter Share Besvaret November 22, 2010 Jeg tror ikke, der er den store forskel på de to mht. kastererede hunde. Det er kun kornbaserede tørfodermærker der har specialmærker til kastrerede. Så du kan vælge, hvad du vil i Acana og Wolfsblut - begge er rigtig gode mærker. Du kan jo evt. købe små mængder af begge mærker og lade hundene bestemme, hvad de bedst kan lide:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E.G. Besvaret November 22, 2010 Rapporter Share Besvaret November 22, 2010 Du kan bruge det foder du vil. Det er ikke så meget foderet som sådan men det antal kalorier som hunden spiser. Spiser den flere end den kan nå at bruge igennem motion, ja så tager den på, præcis som hos os. Du skal ikke nødvendigvis fodrer som der står på pakken men efter hvor mange kalorier hunden har brug for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret November 22, 2010 Rapporter Share Besvaret November 22, 2010 Min kasterede han hund får Nutra nuggets Maintennance og det fungere fint for ham. Når de er kasterede skal du passe lidt på da de (har jeg hørt) danner nemmere nyresten end intakte hunde.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret November 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 Du kan bruge det foder du vil. Det er ikke så meget foderet som sådan men det antal kalorier som hunden spiser. Spiser den flere end den kan nå at bruge igennem motion, ja så tager den på, præcis som hos os. Du skal ikke nødvendigvis fodrer som der står på pakken men efter hvor mange kalorier hunden har brug for. det var også det jeg hade tænkt på at gøre. men så er det jo ik rat meget foder de får af spise den ene er på 300g og den ande på 250g på det jeg foder med nu og skal have mindre. det de får nu er hike hundefoder hvor der er mejs og det som man skal undgå så derfor skal jeg over på andet foder. med det kan jo være at de reger anderledes på det andet fodder moske. for der er vil forskæliget hvordan de reger på fodert og at det andet er helt anderleds i forhold til mængden man giver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts