Gæst Maria H Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Jeg har flere steder set Chris Christensens "Black on black" anbefalet til hvide hunde. Kender nogen en sort shampoo lige så god, evt en shampoo beregnet til hvide hunde...? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret November 23, 2010 Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 Jeg ved at mange går ind for sort shampoo til hvide hunde, men min erfaring siger mig at man skal passe meget på med denne, da de kan få et snært af grålig over sig... evt. blande den i blå shampoo (beregnet til hvide hunde). Jeg ved at chris christensen også har en shampoo specielt til hvide hunde, men igen skal man passe på med denne, da den kan farve netop blå/grå i store mængder. Selv blander jeg en sjat af chris christensen til hvide hunde i petsilks shampoo til hvide hunde også.. det synes jeg er den bedste combo..:5up:.. og så starter med clean start fra chris christensen også. www.petsilk.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maria H Besvaret November 23, 2010 Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 Jeg ved at mange går ind for sort shampoo til hvide hunde, men min erfaring siger mig at man skal passe meget på med denne, da de kan få et snært af grålig over sig... evt. blande den i blå shampoo (beregnet til hvide hunde). Jeg ved at chris christensen også har en shampoo specielt til hvide hunde, men igen skal man passe på med denne, da den kan farve netop blå/grå i store mængder. Selv blander jeg en sjat af chris christensen til hvide hunde i petsilks shampoo til hvide hunde også.. det synes jeg er den bedste combo..:5up:.. og så starter med clean start fra chris christensen også. www.petsilk.dk Meget shampoo til hvide hunde er sort, mener du shampoo beregnet til sorte hunde, eller sort shampoo generelt...? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret November 23, 2010 Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 Meget shampoo til hvide hunde er sort, mener du shampoo beregnet til sorte hunde, eller sort shampoo generelt...? Det meste shampoo beregnet til hvide hunde plejer at være blå til meget mørkeblå.:5up: Med sort shampoo mener jeg shampoo til sorte hunde, for den shampoo er nemlig sort... men igen, jeg kender nogle som godt kan lide at bruge sort shampoo (igen beregnet til sorte hunde) til deres hvide hunde, jeg synes dog at det som sagt kan give et snært af grå i den hvide pels. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret November 23, 2010 Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 Jeg har flere steder set Chris Christensens "Black on black" anbefalet til hvide hunde. Kender nogen en sort shampoo lige så god, evt en shampoo beregnet til hvide hunde...? Grunden til at man bruger Black on black eller white on white på de hvide hunde er at de let bliver gule på poterne og det nederste af benene (hvis de er langhårede)..Men det kan man jo ikke se på de sorte hunde? Så vil du vaske din sorte hund med en shampo der får pelsen til at skinn mere? eller give den en dybere sort farve? Det kan du klare med foderet (hvis det altså er det du mener) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maria H Besvaret November 23, 2010 Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 - Det er en hvid hund, og jeg søger derfor lidt efter den bedste shampoo, der samtidig også skal være mild. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret November 23, 2010 Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 Jeg bruger hesteshampoo til skimmel i buskerne på mine hunde. De er hvide og brune. Har dog også hørt flere tale godt for at bruge shampoo til sorte hunde på hvide hunde - eller hunde med hvidt. Det skulle generelt intensivere farverne. Men har ikke den store erfaring selv. Så hvis hunden er helt hvid, så har Freya god erfaring - og jeg ville forsøge mig med hendes forslag, hvis det var mig, der ejede en hvid hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts