CrazyDogLady Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 En sød og betænksom hf'er :kys: har lavet et fint dækken til Nala og hun ELSKER det :5up: Springer rundt som en loppe, når jeg finder det frem og er ivrig efter at stikke hovedet ind i halsåbningen Men den går ikke ned over hendes albuer, som er ved at være lidt gigtramte... Ville det være en idé at lave en undertrøje, som går ned over forbenene og evt ned om mavse, hvor dæknet heller ikke dækker? Evt nogle som har et mønster til sådan én, eller en idé om hvordan den kan se ud? Jeg har selv en forstilling om hvordan den skal se ud, men vil gerne hører andre forslag og idéer der muligvis er bedre end mine.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 Evt hvilket stof der skal bruges.... Tænker umiddelbart fleece, men har den det ikke også med at blive elektrisk? Dét gider vi i hvrt fald ikke.... Hmm.... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 23, 2010 Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 Hvad med en striktrøje? Med ærmer? Fleece (ihvertfald det man laver fleecetæpper af) bliver voldsomt elektrisk. Karlas fleecedækken giver hende stød, så det er jeg holdt op med at bruge... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret November 23, 2010 Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 Filtet uld måske..? Det kan trækkes i facon efter vask. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 Hvad med en striktrøje? Med ærmer? Fleece (ihvertfald det man laver fleecetæpper af) bliver voldsomt elektrisk. Karlas fleecedækken giver hende stød, så det er jeg holdt op med at bruge... Har selv tænkt tanken, men fordi hendes brystkasse er så dybt, så er det ikke helt optimalt.... Tak for info omkring fleecen, den er hermed udelukket! :5up: Filtet uld måske..? Det kan trækkes i facon efter vask. Filtet uld...??.... Noget man kan købe for SU-venlige priser?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret November 23, 2010 Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 Pajko får ikke stød af sit fleccedækken, men det er også flecce på metermål og ikke et tæppe... bare for at være besværlig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret November 23, 2010 Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 Filtet uld...??.... Noget man kan købe for SU-venlige priser?? stof2000|stof2000.dk Her er der kogt uld ned til 129 kr meteren.. Ved ikke lige hvor bredt det er.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret November 23, 2010 Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 Alternativt kan du måske selv kogevaske en ulden trøje, så den filter, så kan hun have den på under dækkenet. Den vil hurtigt trækkes i facon, så den får præcist hendes pasform. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 Pajko får ikke stød af sit fleccedækken, men det er også flecce på metermål og ikke et tæppe... bare for at være besværlig... Mon der er så stor forskel på metermål og et tæppe?? Alternativt kan du måske selv kogevaske en ulden trøje, så den filter, så kan hun have den på under dækkenet. Den vil hurtigt trækkes i facon, så den får præcist hendes pasform. Men hvor får jeg lige fat på så stor en uldtrøje? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret November 23, 2010 Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 Mon der er så stor forskel på metermål og et tæppe?? Men hvor får jeg lige fat på så stor en uldtrøje? I en genbrugsforretning - de plejer ikke at være så dyre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts