Rams Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Nu krænker jeg lige totalt Dexters blufærdighed! Men jeg synes bare, at han ser SÅ sjov ud, når han er i bad! Forvandlingen forelyder: Pjusket løve--> Rotten-->Pelsklump!! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Nååååårrrrhhhh, det lille dyr !!! De er da bare så ynkelige, når de er i bad og stakkels Dexter ser MEGET våd ud !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Uarh! kommer lige til at se mine bare ben i baggrunden! Jeg har altså shorts på! ...Bare så i lige ved det;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Uarh! kommer lige til at se mine bare ben i baggrunden! Jeg har altså shorts på!...Bare så i lige ved det;-) :damn: så blev den tanke ødelagt... men dexter er sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Øj hvor et blik han sender friheden uden for bajlen - får næsten ondt af ham Er du så klar nu til at vaske og føne andet end løver... fx border collier? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 nåhr, dexterrotten ligner på en prik halfdanrotten, når den er i bad! men hvor er han bare fin og fluffy, når han er nyblowet :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Hahaha stakkels Dexter! Sig mig, til udstilling, er håret så som på det sidste billede, eller bliver det sat op? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Prinsen Romo Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Ej hvor er han fin på det sidste billede:lun: Fryser han ikke rumpen i den her kulde??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Øj hvor et blik han sender friheden uden for bajlen - får næsten ondt af ham Er du så klar nu til at vaske og føne andet end løver... fx border collier? :slem: Det var straffen for at tisse MEGET på sig selv! Så han var selv ude om det:slem: No way! Synes selv, at Dexter er besværlig at fønne.. Endda selvom at han får lov til at tørre i en lille time inden (Et godt råd, som jeg fik af Freudika:mrgreen:). -Så at fønne en stor hund, skræmmer mig helt:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Sig mig, til udstilling, er håret så som på det sidste billede, eller bliver det sat op? Det var sådan til den eneste udstilling, vi har været på. Der blev hans øjne bare gravet frem, da dommeren skulle se dem. Men jeg tror ikke det er den mest optimale måde at fange dommeren på. Men ved ikke lige om det er bedre eller værre, hvis en løve har elastik i håret. Det må Kennel-lowchen lige rådgive mig om, til næste udstilling:-D Jeg har prøvet på, at fønne det tilbage, som jeg selv gør med mit eget hår, for ikke at det til at falde ned i øjnene. Men det er umuligt med Dexters hår. Han har simpelthen for meget på hovedet!:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Ej hvor er han fin på det sidste billede:lun: Fryser han ikke rumpen i den her kulde??? Ikke hvad jeg oplever. Men han får også dækken på for det meste. Undtagen, hvis han løber rundt og leger med en anden hund eller noget. Hvis han er igang, så fryser han ikke. Hvis han fryser, så er det fordi han er våd og så er det et fedt om det er der på benet, hvor han har meget hår, eller der hvor det er kort. For hans lange hår klasker bare sammen, ligesom menneskehår, så det overhovedet ikke isolerer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Prinsen Romo Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Ikke hvad jeg oplever. Men han får også dækken på for det meste. Undtagen, hvis han løber rundt og leger med en anden hund eller noget. Hvis han er igang, så fryser han ikke. Hvis han fryser, så er det fordi han er våd og så er det et fedt om det er der på benet, hvor han har meget hår, eller der hvor det er kort. For hans lange hår klasker bare sammen, ligesom menneskehår, så det overhovedet ikke isolerer. Nåå det var godt, han skulle nødig gå og fryse den lille lækre sag:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Det var straffen for at tisse MEGET på sig selv! Så han var selv ude om det:slem: No way! Synes selv, at Dexter er besværlig at fønne.. Endda selvom at han får lov til at tørre i en lille time inden (Et godt råd, som jeg fik af Freudika:mrgreen:). -Så at fønne en stor hund, skræmmer mig helt:shock: En BC er ikke en stor hund - den kan faktisk være lillebitte nogle gange Du siger bare til, hvis lysten kommer over dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Eyecatcher Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Hahaha stakkels Dexter! Sig mig, til udstilling, er håret så som på det sidste billede, eller bliver det sat op? Når man udstiller børster man pelsen i panden tilbage så de kan se noget, men pelsen ender altid ligesom på det sidste billede .. Men så fjerner man det bare lige inden dommeren kigger hunden i ansigtet Men de må intet have i pelsen, hverken elastik, spænde eller spray .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Eyecatcher Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Det var straffen for at tisse MEGET på sig selv! Så han var selv ude om det:slem: No way! Synes selv, at Dexter er besværlig at fønne.. Endda selvom at han får lov til at tørre i en lille time inden (Et godt råd, som jeg fik af Freudika:mrgreen:). -Så at fønne en stor hund, skræmmer mig helt:shock: Som du dog brokker dig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Som du dog brokker dig :blink: Ja, det kan jo slet ikke nærme sig jeres vaskehelvede:genert: Meeen jeg kunne da også sagtens lige klare at vaske en løve mere, mens Dexter tørrer:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Når man udstiller børster man pelsen i panden tilbage så de kan se noget, men pelsen ender altid ligesom på det sidste billede .. Men så fjerner man det bare lige inden dommeren kigger hunden i ansigtet Men de må intet have i pelsen, hverken elastik, spænde eller spray .. Børster pelsen tilbage:shock: Jeg har prøvet at børste det tilbage og fønne det tilbage! Men lige meget hvad, så ender han med teatertæppet foran øjnene igen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Børster pelsen tilbage:shock: Jeg har prøvet at børste det tilbage og fønne det tilbage! Men lige meget hvad, så ender han med teatertæppet foran øjnene igen! "Men så fjerner man det bare lige inden dommeren kigger hunden i ansigtet :-)" Jeg har stadig ikke forstået hvordan samojede ejere kan få hårene på benene (hundenes ben!) til at stå modsat tyngdekraften. Og tror heller ikke vi må bruge hårspray :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 "Men så fjerner man det bare lige inden dommeren kigger hunden i ansigtet :-)" Jeg har stadig ikke forstået hvordan samojede ejere kan få hårene på benene (hundenes ben!) til at stå modsat tyngdekraften. Og tror heller ikke vi må bruge hårspray :hmm: En ting er vist hvad man må, en anden ting er hvad man gør :slem: Men hvis man touperer noget af håret og bare lader det øverste lag være, er det så ikke mere medgøreligt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 En ting er vist hvad man må, en anden ting er hvad man gør :slem: Men hvis man touperer noget af håret og bare lader det øverste lag være, er det så ikke mere medgøreligt? :hmm: Nej det kan man ikke rigtigt, det er de korte hår foran. Har blowet Motors hår op af, men 10 min senere er de klasket ned igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Eyecatcher Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Ja, det kan jo slet ikke nærme sig jeres vaskehelvede:genert:Meeen jeg kunne da også sagtens lige klare at vaske en løve mere, mens Dexter tørrer:engel: Godt at du kan klare det :slem: Så sørger vi for at han er godt opdraget mht vask . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Eyecatcher Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Børster pelsen tilbage:shock: Jeg har prøvet at børste det tilbage og fønne det tilbage! Men lige meget hvad, så ender han med teatertæppet foran øjnene igen! Nu brokker du dig igen Men det er jo det jeg siger, når dommeren kigger så flytter man lige pelsen fra øjnene så dommeren kan se dem .. No problem Ellers er det forbi løvelejren så må vi se om vi kan gøre noget inden I skal i ringen .. Og når de går derhjemme er det i med en elastik så de kan se noget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Eyecatcher Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 "Men så fjerner man det bare lige inden dommeren kigger hunden i ansigtet :-)" Jeg har stadig ikke forstået hvordan samojede ejere kan få hårene på benene (hundenes ben!) til at stå modsat tyngdekraften. Og tror heller ikke vi må bruge hårspray :hmm: Mange gør det selvom de ikke må og dem der er pænest vinder jo .. Så har de fået belønning for at bruge spray .. Eller de kan ikke "gøre for" at der kommer én forbi lige i det øjeblik de står og ordner hund og sprayer hundens ben ind i hårspray.. Og så er det jo for sent at ordne hunden om Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Nu brokker du dig igen Men det er jo det jeg siger, når dommeren kigger så flytter man lige pelsen fra øjnene så dommeren kan se dem .. No problem Ellers er det forbi løvelejren så må vi se om vi kan gøre noget inden I skal i ringen .. Og når de går derhjemme er det i med en elastik så de kan se noget. Hov.. Jeg håbede ellers på, at jeg kunne følges med løvelejren næste gang han skulle udstilles.. Troede vejen ind i løvelejren blev banet af, at jeg lovede at tage kage med hver gang:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Godt at du kan klare det :slem: Så sørger vi for at han er godt opdraget mht vask . Hov hov! Nu er det jo ikke sikkert at vi skal have ham endnu. Det kommer an på om vi bliver totalt skræmt over at have dobbelt op på hund i juleferien:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts