DaniellaJ Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Se hvor flot jeg er Mnnh sne smager godt :mums: Og dufter godt! Hej Hest! - vraaahhh vhrraaahhh! Moar kom nu vil skal gå! Der er spændende lyde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 super kære billeder:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Übernuttet! Ja, det er fedt at nogen har lagt vandet mad over det hele! Er hesten hans ven?! Og kommer i med til træf igen den 5.?! :banan: Motor er SÅÅÅ glad for at se sne (igen, men tvivler på at han kan huske sidste år). Vi har lige været ude på tur, næsten hjemme går jeg og leder efter min nøgle og tænker, hvorfor er hunden så stille? Vender mig om, så ligger han i playbow med halen kørende og lige da jeg vender mig - så går han totalt bananas i runde-løb og sne-galop og hvad man ellers kan finde på af ord der betyder "hurtig, med snuden i sneen" Så slåssede vi lidt i sne.. Så bed han mig i maven og ødelagde min jakke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Mange tak . Ihh han blev revet i venstre øjnlåg af en kat igår, der er intet galt med øjet men han er meget rød rundt om øjet, men tror det skyldes at blodet har smittet af i pelsen ? Her kan det ses tydligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Übernuttet! Ja, det er fedt at nogen har lagt vandet mad over det hele! Er hesten hans ven?! Og kommer i med til træf igen den 5.?! :banan: Motor er SÅÅÅ glad for at se sne (igen, men tvivler på at han kan huske sidste år). Vi har lige været ude på tur, næsten hjemme går jeg og leder efter min nøgle og tænker, hvorfor er hunden så stille? Vender mig om, så ligger han i playbow med halen kørende og lige da jeg vender mig - så går han totalt bananas i runde-løb og sne-galop og hvad man ellers kan finde på af ord der betyder "hurtig, med snuden i sneen" Så slåssede vi lidt i sne.. Så bed han mig i maven og ødelagde min jakke hahaha Motor er noget for sig selv . Men dejlig Lux og jeg kommer måske med, hvis ikke vi har planer den dag BlackGSD er så sød at hun vil hente os så hvis det er muligt gør vi. Det var super fedt sidste gang nemlig :klap:. Og Luxen savner også samomotoren . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Autch, sikke en kat Altså, på billedet ligner det blod, ja. Så længe han ikke er mega irriteret i øjet eller hæver eller noget, mon så ikke det er okay. Du kan måske prøve at vaske ham lidt med en klud? Og Luxen savner også samomotoren . Ham her synes bestemt osse at samolux er et hit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Autch, sikke en kat Altså, på billedet ligner det blod, ja. Så længe han ikke er mega irriteret i øjet eller hæver eller noget, mon så ikke det er okay. Du kan måske prøve at vaske ham lidt med en klud? Ham her synes bestemt osse at samolux er et hit Jaer det er svigermors psykokat på 13-15 kg . Jeg fik simpelthen sådan et chok da det skete og lux kom ud med lukket øje og kunne ikke åbne det, men efter 3-4 min var det hele fint selvom det blødte en smule. Men nu er han slet ikke generet af det, heldigvis . Og han gnider sig heller ikke over gulvet mere :klap:. Men jo det kunne være jeg skulle prøve med en klud og noget vand , selvom han ikke bryder sig om at jeg piller ham i øjene - Der er et eller andet med de sammoer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Motor havde meget øjenbetændelse da han var lille, spørg lige om han blev rockersur da han så skulle have salve i Men han overlevede så længe han fik godbidder for det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Motor havde meget øjenbetændelse da han var lille, spørg lige om han blev rockersur da han så skulle have salve i Men han overlevede så længe han fik godbidder for det. Jeg ville da også blive gal hvis nogle kom salve i mine øjne . - Så i skal altså behandle ham sødt - ellers kommer han herhjem - Asger er lige kommet hjem med en bamse til De luxe der er på størrelse med ham selv, en nissebamsehund . Som nu hedder Buller :blink: Og han har kun haft den få min og er allerede i gang med at bide nissehuen af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Jeg ville da også blive gal hvis nogle kom salve i mine øjne .- Så i skal altså behandle ham sødt - ellers kommer han herhjem - Asger er lige kommet hjem med en bamse til De luxe der er på størrelse med ham selv, en nissebamsehund . Som nu hedder Buller :blink: Og han har kun haft den få min og er allerede i gang med at bide nissehuen af Komme hjem til jer?! Eeeej nu er han endelig ved at blive sådan en ordentlig hund Lige nu har han begravet resten af sin hjort i et håndklæde - prøver vel at rydde op Juhuuu bamse! Vi stod ellers i lang tid og gloede på en border collie bamse, i nogenlunde rigtige proportioner Men 400 bobs.. Motor fik en elg i stedet. Måske de luxe selv vil have huen på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Komme hjem til jer?! Eeeej nu er han endelig ved at blive sådan en ordentlig hund Lige nu har han begravet resten af sin hjort i et håndklæde - prøver vel at rydde op Juhuuu bamse! Vi stod ellers i lang tid og gloede på en border collie bamse, i nogenlunde rigtige proportioner Men 400 bobs.. Motor fik en elg i stedet. Måske de luxe selv vil have huen på Okay så kan i få Lux, han er nemlig også ordenlig :-D:-D:-D:-D. Ja se en fin stor bamse! Og nissehue selv, neeej han har en... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Kæft han er kær! Send ham eeeeendelig herhjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Kæft han er kær! Send ham eeeeendelig herhjem Tror jeg ikke du ønsker . Han er begyndt at få *gi-mig-opmærksomhed-gøen* :stupid: Men ellers er han faktisk rigtig sød, men trækker som en gal . Men heeey, han er ikke en slædehund for sjov . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Sådan det der skingre gø der føles som om ens hoved er ved at springe?! Hvor man seriøst overvejer om gaffatape er dyremishandling Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Sådan det der skingre gø der føles som om ens hoved er ved at springe?! Hvor man seriøst overvejer om gaffatape er dyremishandling Ja lige præcis! Og man kan få en sindssyg hovedpine . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Ja lige præcis! Og man kan få en sindssyg hovedpine . Haha nåmen den kender vi sagtens, den er fin :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Haha nåmen den kender vi sagtens, den er fin :5up: Den er dum . Det stod ikke i papirene at han ville gø sådan inden vi skrev under og købte ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Lille D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Lille D Han er blevet kæmpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Den er dum .Det stod ikke i papirene at han ville gø sådan inden vi skrev under og købte ham Fnis, jeg undrede mig også meget i starten, der stod nemlig INGEN steder at sådan nogle hvide dyr var psyko glade for deres egne stemmer :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Hooold nu op han er for kær, lige til at spise og totalt 100% go reklame, for små hvide samobamser :hjerte: .... Jeg er helt smeltet over ham :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Fnis, jeg undrede mig også meget i starten, der stod nemlig INGEN steder at sådan nogle hvide dyr var psyko glade for deres egne stemmer :stupid: Nej, synes godt nok vi skal klage . Og de er heller ikke hvide, ihvertfald ikk Lux. Kunne jegse da han var ude i sneen . han er jo gulagtig! puhhhaaaa :klap: Hooold nu op han er for kær, lige til at spise og totalt 100% go reklame, for små hvide samobamser :hjerte: .... Jeg er helt smeltet over ham :lun: Måske vi skulle lave hvalpe med ham :hmm:. ej :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Nej, synes godt nok vi skal klage .Og de er heller ikke hvide, ihvertfald ikk Lux. Kunne jegse da han var ude i sneen . han er jo gulagtig! puhhhaaaa :klap: Nej kun Freyas hunde der er rigtigt hvide Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Nej kun Freyas hunde der er rigtigt hvide Jeg er sikker på at hun snyder med sine billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Jeg er sikker på at hun snyder med sine billeder Haha Tror hun spraymaler dem! - Eller osse ér det bare skidt der sidder på vores hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts