Gæst Chaddin Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Har godt nok ikke været herinde længe, ved ikke om i stadig kan huske mig og Darwin? Det går i hvert fald fint, og Darwin er ved at være fuldvoksen ..og han eeelsker sneen! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Velkommen tilbage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Jeg kan godt huske dig Og for søren, hvor er Darwin blevet flot :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Velkommen tilbage Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Jeg kan godt huske dig Og for søren, hvor er Darwin blevet flot :hjerte: Nice Ja, han er blevet rigtig stor nu :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Ja han er blevet rigtig fin Sikke en smuk krave han har :hjerte: (jeg elsker når hunde har den der "løvemanke" ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Jeg kan sagtens huske dig:engel:.. og ikke mindst Darwin.. Hvor er han blevet en smuksak:lun: oooog, nu skylder du også rigtig rigtig mange opvoksningsbilleder af Darwin:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Jeg kan sagtens huske dig:engel:.. og ikke mindst Darwin.. Hvor er han blevet en smuksak:lun: oooog, nu skylder du også rigtig rigtig mange opvoksningsbilleder af Darwin:banan: Uha, skal se om jeg kan finde nogle, men har ikke været den bedste til at tage billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Jo, jeg kan godt huske dig - det var dig, der skulle have en berner, men fik en eurasier istedet! Ej, spøg til side - han er sq blevet en herlig og flot herre, ham Darwin! Og jeg er med på Freya3010 Du skylder! Og velkommen tilbaws Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Ja, jeg kan også huske jer. :5up: Og hvor er han blevet flot ham Darwin. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Han startede som en lille pølse-hund Og så voksede han ellers bare derudaf Så fik vi ham endelig hjem, og han faldt i søvn under sengen, som har været hans yndlings-sovested lige siden ..selvom gulvet også er super dejligt Der er sket meget siden han kom ind i mit liv .. ..han har fået sig en masse venner :hjerte: ..han har trøstet os, når vi ikke har været på toppen ..han er blevet min lillesøsters bedste ven :hjerte: De laver ALT sammen ..han har lavet ballade :slem: ..han er blevet udsat for diverse ting og sager, som hans mor synes var SÅ bedårende ..han har fået en kæreste :slem::hjerte: ..han har været en værre grisling ..han har været fjollet MEGET tit Og selvom han er ved at blive en stor vuf.. Vil han altid være min lille baby Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst -Sheila- Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Ej, hvor er han bare skøn! Hvor gammel er han? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Foreeeeeeeeeeeeelsket! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Ej, hvor er han bare skøn! Hvor gammel er han? Tak, han bliver 10 måneder i morgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Årrhh Glemmer da aldrig dig og Darwin, altså. Kæft han er blevet flot og stor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Hold da ferie, nogle dejlige billeder! :hjerte: Og hvor har han udviklet sig flot fra top charmerende hvalp, til elegant unghund :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Tak alle! Motor-bassen og Møffe er da også begge blevet pænt store ..og meget meget smukke :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Hvor er Darwin blevet en stor flot herre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Velkommen tilbage:-D Dejlige billeder af en smuk hundebasse:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Årh Darwin er godt nok blevet en flot herre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Århhh :lun: Jeg er heeelt solgt :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Tak alle! Motor-bassen og Møffe er da også begge blevet pænt store ..og meget meget smukke :lun: Åååhr, taaark :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Hold nu op altså... Han ligner jo bare en stor voksen og smuk hund :hjerte: Kan huske da vi var til træf, der var han jo bare en bette pelsklump :blink: Det går dælme hurtigt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Jeg kan også godt huske jer . Hvor er han bare blevet stor og flot :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 :hjerte::hjerte: Nuur hvor er han blevet endnu mere skøn at se på... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts