Gæst Dogue1 Skrevet November 26, 2010 Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 På morgen turen møder vi som regel lab vennen Buller:lun: Dety gjorde vi også igår og hundene hygger lidt sammen, det er altid med at buller har hans tennisbold i munden også sal lexus forsøge at få den fra ham....Det lykkes ALTID:lol: Torsdag morgen fik lexus så bare bolden galt i halsen og var ved at blive kvalt:skraek: Det lykkes heldigvis for Lexus at kaste op så både bold og morgen maden kom retur:klap::banan: Nu er alle Lexus' tennisbolde fjernet derhjemme og legen med buller er stoppet Jeg kan ikke lade være med at sidde og tænke på om jeg no også har fået fjernet alle boldene:hmm:....Tænk nu hvis lan ligger kvalt når jeg kommer hjem.. bare fordi jeg har overset en enkelt bold:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 puha altså de tennisbolde :damn: Godt han fik den op med egen hjælp og mon ikke det hele er kommet med. Der har jo lige været et andet uheld her på h-f med tennisbold. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Puha.. Det var da godt han selv klarede det.. :5up: I må købe en ny bold til Buller som er i Lexus-størrelse, så de kan lege igen! Hvad angår det med at være nervøs, så kender jeg det godt fra lign. hunde-oplevelser.. :ae: men tror du ikke det har været i "kampens hede" at han måske har inhaleret bolden, og at han nok ikke er lige så "vild" i sin leg hvis han er alene hjemme og skulle finde en bold du har overset? :hmm: Ved det ikke, men jeg ved at man kan blive helt skør af at gå og bekymre sig om sin alene-hjemme-vuf.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 puha altså de tennisbolde :damn: Godt han fik den op med egen hjælp og mon ikke det hele er kommet med. Der har jo lige været et andet uheld her på h-f med tennisbold. Hvilket uheld?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 :ae::ae::ae::kys::kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Hvilket uheld?! Møffe slugte en tennisbold og fik den opereret ud:???: http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/20658-hvordan-kunne-han.html#post521777 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Hvilket uheld?! Møffe slugte en tennisbold, hel Og måtte have den opereret ud - men er fit for fight igen :banan: http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/20658-hvordan-kunne-han.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Møffe slugte en tennisbold og fik den opereret ud:???: http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/20658-hvordan-kunne-han.html#post521777 Arh du er for hurtig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Arh du er for hurtig :blink: Ja, jeg er heeelt vildt hurtig:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Puha, stakkels Lexus. Det ligner jo snart en epidemi ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 På morgen turen møder vi som regel lab vennen Buller:lun: Dety gjorde vi også igår og hundene hygger lidt sammen, det er altid med at buller har hans tennisbold i munden også sal lexus forsøge at få den fra ham....Det lykkes ALTID:lol:Torsdag morgen fik lexus så bare bolden galt i halsen og var ved at blive kvalt:skraek: Det lykkes heldigvis for Lexus at kaste op så både bold og morgen maden kom retur:klap::banan: Nu er alle Lexus' tennisbolde fjernet derhjemme og legen med buller er stoppet Jeg kan ikke lade være med at sidde og tænke på om jeg no også har fået fjernet alle boldene:hmm:....Tænk nu hvis lan ligger kvalt når jeg kommer hjem.. bare fordi jeg har overset en enkelt bold:cry: Øv hvor grimt :ae: De må holde sig til fodbolde fremover... Men godt at han selv fik kastet den op. Hvad sagde Buller´s ejer??? Der er bare ikke noget værre end sådan nogle oplevelser, for de sætter sig bare i en Jeg kan huske da Kimba var ved at blive kvalt i et okseører Tumpen havde ikke tålmodighed nok til liiige at tygge det stille og roligt færdig, så hun prøvede at sluge det, hvilket resulterede i, at hun bare faldt om, fordi hun ikke kunne få luft Heldigvis sad jeg i sofaen ved siden af, og fik jaget hånden i halsen på hende og hevet det op... Men nøj hvor blev jeg forskrækket Siden da har jeg bare ikke turdet at give mine hunde okseører, eller okseringe for den sags skyld, da de er runde, og kunne snildt sætte sig fast, hvis stuntet skal prøves igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 2 tilfælde inden for så kort tid, nu ryger Aslans tennisbolde altså også! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Har slet ikke set Møffe-tråden! Det er godt nok skræmmende, godt det gik godt med at få den ud igen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 2 tilfælde inden for så kort tid, nu ryger Aslans tennisbolde altså også! Jeg tænkte faktisk lige på, at der næsten burde være en advarsel ved brug af tennisbolde til store hunde! Man kan få nogle i dobbelt størrelse: Pudelproffsen - Tennisbolde, 12 cm. 2 -pack http://www.porcani.dk/product.asp?product=1642 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Tak skal i have alle sammen Øv hvor grimt :ae: De må holde sig til fodbolde fremover... Men godt at han selv fik kastet den op. Hvad sagde Buller´s ejer??? Der er bare ikke noget værre end sådan nogle oplevelser, for de sætter sig bare i en Jeg kan huske da Kimba var ved at blive kvalt i et okseører Tumpen havde ikke tålmodighed nok til liiige at tygge det stille og roligt færdig, så hun prøvede at sluge det, hvilket resulterede i, at hun bare faldt om, fordi hun ikke kunne få luft Heldigvis sad jeg i sofaen ved siden af, og fik jaget hånden i halsen på hende og hevet det op... Men nøj hvor blev jeg forskrækket Siden da har jeg bare ikke turdet at give mine hunde okseører, eller okseringe for den sags skyld, da de er runde, og kunne snildt sætte sig fast, hvis stuntet skal prøves igen Bullers mor opdagede det først bagefter reaktionen var bare....: addd.... Af sammen grund som dig får Lexus hverken okseøre eller griseøre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Puha sikke en forskrækkelse:shock: Men jeg tror nu også det var i legens virvar at han fik slugt den, så ville ikke gå og tænke så meget over det derhjemme:-D Og det ville da være ærgeligt at stoppe deres leg:-D så hellere få fat i en lidt større bold og se, om de ikke stadig kan lege sammen med/om den:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Øv hvor grimt :ae: De må holde sig til fodbolde fremover... Men godt at han selv fik kastet den op. Hvad sagde Buller´s ejer??? Der er bare ikke noget værre end sådan nogle oplevelser, for de sætter sig bare i en Jeg kan huske da Kimba var ved at blive kvalt i et okseører Tumpen havde ikke tålmodighed nok til liiige at tygge det stille og roligt færdig, så hun prøvede at sluge det, hvilket resulterede i, at hun bare faldt om, fordi hun ikke kunne få luft Heldigvis sad jeg i sofaen ved siden af, og fik jaget hånden i halsen på hende og hevet det op... Men nøj hvor blev jeg forskrækket Siden da har jeg bare ikke turdet at give mine hunde okseører, eller okseringe for den sags skyld, da de er runde, og kunne snildt sætte sig fast, hvis stuntet skal prøves igen Måske er jeg bare for kynisk, men jeg undlader altså ikke at give Luna den slags ting af den grund. Luna er jævnligt ved at kvæles i hendes tyggeting fordi hun sluger dem før de er tygget færdig, og en enkelt gang har jeg også måtte jage hele hånden ned i halsen på hende og hive det op igen, og jeg har bare taget den forholdsregel, at hun ikke får lov til at tygge ben og tyggeting medmindre jeg er i nærheden. Hvis jeg skulle fjerne alle ting Luna kan komme tilskade på, så har hun jo ingenting tilbage, jeg mener, tøsen er jo en klumpe dumpe og er dagligt ved at blive kvalt i et eller andet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Puuha, sikke en forskrækkelse i har haft lige fra morgenstunden af :ae: Jeg kan godt forstå din reaktion med at fjerne alle tennisbolde fra hjemmet, så jeg håber du finder en større type bold han så kan lege med eller lader ham lege med de T-bolde, men under opsyn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Pyh, det var godt at du fik reddet ham!! :klap: Jeg tror, som de andre, at det er gået lidt mere heftigt for sig fordi det var under leg. Jeg ville ikke være så bekymret for, om han fandt en mens han var alene hjemme :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Altså de tennisbolde der ! Hvordan tog Lexus det egentlig? Var han forskrækket efter oplevelsen eller var han bare happy go lucky bagefter ? Godt der ikke skete noget med den fine Lexus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Altså de tennisbolde der ! Hvordan tog Lexus det egentlig? Var han forskrækket efter oplevelsen eller var han bare happy go lucky bagefter ? Godt der ikke skete noget med den fine Lexus Han gjorde som altid når der sker noget vildt, han rystede sig som i "puha det var voldsomt..NÅ! Men hvad skal vi så nu?" Der er kun en ting Lexus er rigtig bange for. Fyrværkeri!! Uanset hvad vi gør og har gjort så er han skrækslagen når der skydes af. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Godt han fik bolden op igen, og kan godt forstå du tænker om alle bolde er væk. Angående tyggeting, så har Groa dem kun når vi er hjemme, og når de er under en hvis størrelse ryger de ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Hvad er det, man siger? En ulykke kommer sjældent alene Men godt, at Lexus IKKE slugte den helt, så den kunne kommer op igen! Imponerende altså, Møffe er da noget mindre og fik alligevel presset tennisbolden ned Måske det tilgengæld er derfor, han ikke kunne få den op samme vej.. Men godt, at der ikke skete mere! Pyha! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Pyha...ikke en rar oplevelse...:-/... De må have en fender at lege med de to bøller....den kan ihvertfald ikke sluges, men passer alligevel godt i munden.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Føj for en skræmmende oplevelse. Prøvede noget lignende med min søsters schæfer. Bolden sad totalt fast og hunden kunne ikke få den hverken op eller ned. Tungen blev blå og hun tømte tarmen inden vi kunne få bolden ud af gabet på hende, så det var virkelig tæt på.. Godt at høre, at Lexus slap med skrækken, eller det er nok mest dig... han lyder jo ikke til at være videre bemærket af det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts