Gæst sarafia Skrevet November 26, 2010 Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 når nu hundeskove er så udskældte i øjeblikket vil jeg fortælle om vores dejlige tur i går aftes. Vi bor lige ved siden af en stor hundeskov i københavn, men har egentlig ikke brugt den da vi har haft dårlige oplevelser deroppe. Men vejret igår bød os ikke rigtig at starte bilen op så turen måtte jo gå i skoven for aktiveres og løbe skulle pigerne jo:genert: Vi kom så ud på den store eng deroppe og gik og kastede snebolde og hyggede os godt, så kom der en stor doberhan løbende. Da tøserne så ham lagede han sig ned og hilste så fint på dem. Han blev inviteret med til leg og de hyggede sig. Så kom en fyr gående med en stor Ambull hanhund, han spurgte pænt om han måtte slippe ham og det måtte han selvfølgelig godt. Og så han var med i legen. En pige kom med en golden han og en lille blandingstæve også de røg med i legen. så mødte vi en bokser som også legede med og alle gik bare og hyggede. Det var alle intakte hanhunde og der var kun leg. Det var bare en SKØN oplevelse!:klap: Lige noget vi havde brug for. så i dag går turen derop igen så håber vi at få endnu en god tur så jeg kan slippe for at være nervøs for at gå derop:banan::5up: det ville jeg bare dele med jer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Det er altid dejligt med positive historier :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Lyder som en helt perfekt tur Hvad er det for en skov? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Buddha: var det bestemt også! Det er vestskoven. Den i Glostrup Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Det lyder som en rigtig dejlig tur ! :banan: Det er dejligt at høre om de positive oplevelser når man nu hører så meget dårligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts