Gæst Maxen Skrevet November 26, 2010 Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 Hej alle derude i det snedækkede land Jeg er ny på forumet, og vil da lige smide en præsentation. Jeg er førstegangshundeejer til en blandingshund der bliver 1 år lille-juleaften Max er en blanding af en ruhåret gravhund og en Jack Russel Terrier. Han har gravhundens udseende og pels, men Jack Russel's krobsbygning. Og til mig, så læser jeg Jura på Ku på første år, og bor med min kæreste i Hillerød. Spørg endelig, hvis der er noget i vil vide Hilsen Betina. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Hej og velkommen Kan man få lov til at se et par billeder af Max... Vi elsker billeder herinde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maxen Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Prøver lige med et par billeder Skal nok komme med et par sne-billeder, når jeg lige får dem fra telefonen og over på pc'en.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lotte Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Hejsa og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anders46fils Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Velkommen! Så bor du da lige i nærheden af mig og Darwin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Velkommen til . Hvor ser han bare skøn ud . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts