Hop til indhold

Nogen der kender denne hund?

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

En Vizsla er blevet fundet i Skærbæk af en af mine bekendte.

Den er umiddelbart voksen, men meget sky og udsultet og alderen er svær at bestemme.

Den er blevet afhentet af dyrenes beskyttelse, og den har siden torsdag holdt til ved min bekendtes bopæl og han har fået held med at fange den.

Kan ikke finde nogen der har efterlyst den på nettet, men nogen må da mangle deres hund og savne den :cry::vedikke:

Så hvis i ved hvem i det område der kunne stå og mangle deres Vizsla, er den i god behold og de kan få den hjem igen lige om snart....

Håber nogen kan hjælpe, for det er da ikke til at bære, at den sådan bare er helt alene i verdenen :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Undre mig også over det :hmm:

Men håber den har fundet hjem nu!

Har ikke hørt videre om forløbet, siden den blev hentet af internatet... Så krydser fingre for, at vi ikke ser den til omplacering om nogle dage :x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Man kan altid følge fundne dyr via www.politi.dk - her vælges politikreds og derefter enten 'fremlyste dyr' eller 'frelmyste genstande' - her i Østjylland er hunde for nylig blevet ophøjet til dyr, men de fleste steder er de vist stadig genstande!

Hvad angår hunden her, så kunne jeg ikke umiddelbart finde den, så mon ikke den er kommet hjem?

Link til indlæg
Del på andre sites