Gæst Miss_menelli Skrevet November 27, 2010 Rapporter Share Skrevet November 27, 2010 En Vizsla er blevet fundet i Skærbæk af en af mine bekendte. Den er umiddelbart voksen, men meget sky og udsultet og alderen er svær at bestemme. Den er blevet afhentet af dyrenes beskyttelse, og den har siden torsdag holdt til ved min bekendtes bopæl og han har fået held med at fange den. Kan ikke finde nogen der har efterlyst den på nettet, men nogen må da mangle deres hund og savne den Så hvis i ved hvem i det område der kunne stå og mangle deres Vizsla, er den i god behold og de kan få den hjem igen lige om snart.... Håber nogen kan hjælpe, for det er da ikke til at bære, at den sådan bare er helt alene i verdenen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Det virker underligt hvis den ikke er efterlyst. Jo ikke lige en hund der ses flest af. Her min egen ala vizsla som uudvokset. Håber da den finder sin ejer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Undre mig også over det :hmm: Men håber den har fundet hjem nu! Har ikke hørt videre om forløbet, siden den blev hentet af internatet... Så krydser fingre for, at vi ikke ser den til omplacering om nogle dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogslover Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Undre mig også. :hmm: Håber du finder ejeren, hvis du ikke allerede har gjort det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Man kan altid følge fundne dyr via www.politi.dk - her vælges politikreds og derefter enten 'fremlyste dyr' eller 'frelmyste genstande' - her i Østjylland er hunde for nylig blevet ophøjet til dyr, men de fleste steder er de vist stadig genstande! Hvad angår hunden her, så kunne jeg ikke umiddelbart finde den, så mon ikke den er kommet hjem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Hun er desværre stadig fremlyst - Her er hun: Syd- og Sønderjyllands Politi - Herreløs hund fundet på Ullerupvej i Skærbæk Og hold da op der er mange fremlyste hunde i den politikreds....... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Utroligt som folk ikke efterlyser deres hunde? Min veninde fandt for nogle dage siden en hund der gik kold og forfrossen rundt ved en landevej. Hun tog den ind og den kom på internat. Hun har siden kontaktet dem og ingen har efterlyst hunden og ingen hentet den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts