CrazyDogLady Skrevet November 28, 2010 Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 Pga breakdown, kort efter jeg oprettede tråden, har jeg nu prøvet at genskabe den... Buller er min venindes Griffon på knap 2 år, som Nala nyder at være i selskab med! Her er lidt billedspam af de 2 hunde tilsammen og lidt af Buller alene Og så et par billeder af Buller som hvalp Og udvokset Håber I nød billederne, hvis i nåede så langt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Jaaaa! Så fik jeg jo set dem alligevel Hvor er de bare et godt par Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Jaaaa! Så fik jeg jo set dem alligevel Hvor er de bare et godt par Ja så fik du set ham, jaa han er bare dejlig Har lagt tæt med mig i nat, men med det samme hans mor kom for at hente ham, var jeg luft for ham Folk griner helt vildt når vi kommer gående med dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Hvor er de søde sammen:-D Dejlige billeder:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Hihi Hvor er de altså søde:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Ej, fantastiske billeder. Hvor ser det bare sjovt ud der hvor han sidder og "skuler" på katten !! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Ej, fantastiske billeder. Hvor ser det bare sjovt ud der hvor han sidder og "skuler" på katten !! Ja det ser nemlig skide sjovt ud... Hans 1. leveår var der kat i huset, men da hans mor og far flyttede fra hinanden blev Buller og Miis skilt fra hinanden... Nu 1 år senere, når han ser en kat, bliver han heeeeeelt elektrisk og man kan se at han bare gerne vil snakke med den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Et umage par Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Et umage par Ja det er vist en mild formulering Men de er sgu søde sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts