Hop til indhold

Recommended Posts

Luna absolut yndlingslegetøj er den røde bold, bolden er næsten på størrelse med hende selv og hun elsker at banke livet ud af den :mrgreen:

Jeg syntes så hun skulle have den med ud i sneen og lege, men hvis I kigger nærmere efter, så holder Luna sig for det meste til den sti jeg har ryddet for sne, så sne er åbenbart ikke det store hit hos tøsen :blink:

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

hun er så kær..men hvordan klarer bolden dog den omgang vold der? :-D

Det er en punkterfri bold, så den holder altid faconen, så jeg skal bare sørge for at hun ikke lægger sig og gnaver den i stykker, så det har indtil nu været en af vores bedste investeringer :5up:

Det er sådan en her:

image.asp?file=08-1804-250.jpg&folder=1804&width=250&height=400

TUG-N-TOSS, Jolly Ball m. håndtag - X-large - Ø 25 cm. | Kenjan hunde & katteartikler

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Det er en punkterfri bold, så den holder altid faconen, så jeg skal bare sørge for at hun ikke lægger sig og gnaver den i stykker, så det har indtil nu været en af vores bedste investeringer :5up:

Det er sådan en her:

image.asp?file=08-1804-250.jpg&folder=1804&width=250&height=400

TUG-N-TOSS, Jolly Ball m. håndtag - X-large - Ø 25 cm. | Kenjan hunde & katteartikler

ÅRh...den er cool...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, hvor er hun bare sød :lun:

Den får da bare nogle bank, den bold og den ser ud til at holde - i modsætning til mine.

Bliver nødt til at ofre nogle flere penge på en stærkere bold, for det er da for fedt at se sin hunde gå bananas :mrgreen::klap:

Så længe dine hunde ikke får lov til at lægge sig ned og gnave denne bold i stykker, så burde den altså holde, den har i hvert fald holdt til at Luna har fået givet den en del tæsk i tiden løb :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold op, hvor har hun det sjovt med den bold!

Jeg købte sådan en til min hest, da han skulle have boksro i en periode, men han gad den ikke, så Sadie stjal den og har haft meget glæde af den siden.

Ja, det er jo rent faktisk en bold til heste, men som du og jeg har erfaret, så fungerer den fantastisk til hunde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor kært. :-) Hun ELSKER bare sin bold SÅÅÅ højt, nurh.

Min hunds y-legetøj er hendes pivedyr (ligesom et barns bamse) :hjerte:

Luna elsker også sit pivedyr over alt andet, hun elsker at rende rundt og sige piv-piv-piv-piv-......., men jeg bruget det mest som belønning ved en veludført øvelse :-D

Link til indlæg
Del på andre sites