Lonny Skrevet November 28, 2010 Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 Luna absolut yndlingslegetøj er den røde bold, bolden er næsten på størrelse med hende selv og hun elsker at banke livet ud af den Jeg syntes så hun skulle have den med ud i sneen og lege, men hvis I kigger nærmere efter, så holder Luna sig for det meste til den sti jeg har ryddet for sne, så sne er åbenbart ikke det store hit hos tøsen :blink: [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 hun er så kær..men hvordan klarer bolden dog den omgang vold der? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Hvor er hun sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 hun er så kær..men hvordan klarer bolden dog den omgang vold der? Det er en punkterfri bold, så den holder altid faconen, så jeg skal bare sørge for at hun ikke lægger sig og gnaver den i stykker, så det har indtil nu været en af vores bedste investeringer :5up: Det er sådan en her: TUG-N-TOSS, Jolly Ball m. håndtag - X-large - Ø 25 cm. | Kenjan hunde & katteartikler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Det er en punkterfri bold, så den holder altid faconen, så jeg skal bare sørge for at hun ikke lægger sig og gnaver den i stykker, så det har indtil nu været en af vores bedste investeringer :5up: Det er sådan en her: TUG-N-TOSS, Jolly Ball m. håndtag - X-large - Ø 25 cm. | Kenjan hunde & katteartikler ÅRh...den er cool... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Ej, hvor er hun bare sød Den får da bare nogle bank, den bold og den ser ud til at holde - i modsætning til mine. Bliver nødt til at ofre nogle flere penge på en stærkere bold, for det er da for fedt at se sin hunde gå bananas :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Ej, hvor er hun bare sød Den får da bare nogle bank, den bold og den ser ud til at holde - i modsætning til mine. Bliver nødt til at ofre nogle flere penge på en stærkere bold, for det er da for fedt at se sin hunde gå bananas :klap: Så længe dine hunde ikke får lov til at lægge sig ned og gnave denne bold i stykker, så burde den altså holde, den har i hvert fald holdt til at Luna har fået givet den en del tæsk i tiden løb Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Hold op, hvor har hun det sjovt med den bold! Jeg købte sådan en til min hest, da han skulle have boksro i en periode, men han gad den ikke, så Sadie stjal den og har haft meget glæde af den siden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Hold op, hvor har hun det sjovt med den bold! Jeg købte sådan en til min hest, da han skulle have boksro i en periode, men han gad den ikke, så Sadie stjal den og har haft meget glæde af den siden. Ja, det er jo rent faktisk en bold til heste, men som du og jeg har erfaret, så fungerer den fantastisk til hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Åh, hvor er hun sjov!! :klap::hjerte: man kan ikke helt styre halen når man uddeler boldbank Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Åh, hvor er hun sjov!! :klap::hjerte: man kan ikke helt styre halen når man uddeler boldbank Det havde jeg slet ikke lagt mærke til, men du har da ret, den hale flagrer da lidt i alle retninger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogslover Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Hvor kært. Hun ELSKER bare sin bold SÅÅÅ højt, nurh. Min hunds y-legetøj er hendes pivedyr (ligesom et barns bamse) :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Hvor kært. Hun ELSKER bare sin bold SÅÅÅ højt, nurh. Min hunds y-legetøj er hendes pivedyr (ligesom et barns bamse) :hjerte: Luna elsker også sit pivedyr over alt andet, hun elsker at rende rundt og sige piv-piv-piv-piv-......., men jeg bruget det mest som belønning ved en veludført øvelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Nogen gange kan man glemme hvor søde hunde egentlig ser ud, specielt med en bold på samme størrelse som hunden (næsten) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts