Gæst The dogfather Skrevet November 28, 2010 Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 Wee.... I'll show you mine, if you show me yours... Everybody was kung-fu fighting Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Hold da op :klap: Jeg har rent faktisk ikke rigtig nogen action billeder, når Luna rigtig har gang i den så er jeg som regel involveret i legen og kan dermed ikke tage billeder :hmm: Men der er da det her der er taget af Tosa Foto: Ellers er der det her af Møffe og Luna hvor Luna kæmper en brav kamp imod overmagten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Lua in action Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Hold da op :klap: Jeg har rent faktisk ikke rigtig nogen action billeder, når Luna rigtig har gang i den så er jeg som regel involveret i legen og kan dermed ikke tage billeder :hmm: Men der er da det her der er taget af Tosa Foto: :lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Flotte billeder ..jeg har lidt her: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Hold da op :klap: Jeg har rent faktisk ikke rigtig nogen action billeder, når Luna rigtig har gang i den så er jeg som regel involveret i legen og kan dermed ikke tage billeder :hmm: Men der er da det her der er taget af Tosa Foto: Ellers er der det her af Møffe og Luna hvor Luna kæmper en brav kamp imod overmagten Elsker det øverste billede :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 og mange mange flere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Her er et fra i formiddags - og igen jeg er bestemt ikke nogen mester fotograf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Min lille ræser [ATTACH]36027[/ATTACH] [ATTACH]36028[/ATTACH] [ATTACH]36029[/ATTACH] [ATTACH]36030[/ATTACH] [ATTACH]36032[/ATTACH] [ATTACH]36031[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Mit yndlings-actionbillede må være dette - Katten Lui og min gamle Daiwa, som desværre ikke er mere... Dog ikke pga. denne situation, hun blev bare gammel og syg! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Killer Kimmi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Killer Kimmi Er du gal Hun hopper godt nok højt - så vidt jeg kan huske er du da rimelig høj Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Er du gal Nej Hun hopper godt nok højt - så vidt jeg kan huske er du da rimelig høj Jaha.. er da mådderfågger stor.. :blink: Jeg tror dog hun fik fat 180 gr. den anden vej... Men hun holder fast :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 klar... parat... RAMBUK! .... stakkels Tinka!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Lige et par billeder her fra mig af Det første billede af Koda og Chivas er taget af Korvis : Anna Petterson Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Hiih en herlig tråd, fedt at se jeres action-hunde :5up: Her er lidt af Misja: 1. i fuld fart, 2. kapløb med Nemo, 3. apport!, 4. første gang på får, 5. en muuuus!, 6. op og ned og 7. stjæle fra Fie. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Hmm Hf drillede lige en gang der så i får lige dobbelt op hehe :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Taget af Jeanette min hund kan gå på vandet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Lidt herfra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Her et lille udpluk af de Action billeder jeg har af C & C Desværre har jeg ikke så mange action billeder af Chili... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Mit yndlings-actionbillede må være dette - Katten Lui og min gamle Daiwa, som desværre ikke er mere... Dog ikke pga. denne situation, hun blev bare gammel og syg! Jeg ELSKER det billede:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Luna og Binks: Mig, Luna og Jazz;-) Coco og Luna Taget af René: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Lidt herfra Seje billeder. Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge hvad den der stav bruges til!?!? Som det ser ud på billederne kunne det ligne at man brugte den til at slå hunden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts