Gæst DorteDK Skrevet November 29, 2010 Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 Hej jeg labrador på snart 5 år, han har været en del ude her de sidste dage i det kolde vejr. Her i går opdagede jeg, at hans venstre baglår er helt rødt/blåt (kun det venstre). Det bliver varmt når vi kommer ind og så slikker han på det. Han har næsten bidt alle hår af...!! er der nogen der har været udsat for det samme? Og kan det måske være noget allergi?? Vi har ikke ændret foder. Det er første gang jeg ser sådan et lår, det har han aldrig haft før? Blev faktisk helt bekymret Tror selv det er kulden, men ??? Kan man evt. smøre det med noget. Hvad mener I? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Det lyder da mystisk.. Det har jeg godt nok aldrig oplevet:hmm: Har du haft ham forbi dyrlægen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Jeg tror ikke på den med kulde/allergi og synes du skal konsultere din dyrlæge hurtigst muligt. Det lyder ikke godt og din hund må have har smerter i låret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Ja det bekymrer mig også - men ville lige høre jeres meninger, jeg kontakter dyrlægen i dag.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Så var vi forbi dyrlægen i går, det lignede først det man kalder HOT SPOT - noget betændelses lignende noget. Men han må ha revet sig - eller fået en "splint" i låret, evt. noget der har stukket ham - da vi var i skoven i fredags. Det har så irreteret ham så meget at han har bidt og bidt. Hunde bider jo når det gør ondt, og virker det ikke så bider de videre indtil det gør meget mere ondt Det endte med vi fik piller til 8 dage og noget kløestillende gele vi smører låret med. Håber ikke han bider for meget i det i dag, mens han er alene hjemme. Synes man skulle indføre "hundens første sygedag" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Godt du tog til dyrlægen :5up: God bedring med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 God bedring til ham :ae: Hvad hedder han? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Han hedder Walther og tak for Jeres indlæg, dejligt med nogle gode svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Nårh stakkels Walther.. Godt I lige fik svinget ind omkring dr dyr og fandt ud af, hvad det er. Jeg håber medicinen virker hurtigt Og ja, jeg er enig, man bør indføre hundens første sygedag:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Jamen salven og pillerne hjælper utrolig hurtigt, der er allerede stor bedring... så det er bare så dejligt... så har jeg det også bedre igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Jamen salven og pillerne hjælper utrolig hurtigt, der er allerede stor bedring... så det er bare så dejligt... så har jeg det også bedre igen Ja det er jo nemlig det:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts