Hop til indhold

Åndsbolle


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Selma er også lidt(meget) åndsbolle:lun:. Hun er også let at distrahere.

Hun kan sætte sig til at s.... Og så "hov der kommer en pose flyvnde" så glemmer hun alt om sit foretagend. Løber råbende(gøende) henimod posen.:hundifart:

 

Når hun så gøende løber hen imod posen, presses bæen mere og mere ud for hver gø. Pas på her kommer gyllespederen:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også en åndsbolle :roll: Det tager et kvarter at få tøj på, det er jo os begge der skal det. Først får hun overfrakke på - uden på underdelen (og husk nu at hun skal have halsrøret på inden frakken – om igen..). Potevoks er meget vigtigt – ellers kan man ikke gå jo. :5up:

 

Når jeg er i tøjet, skal Mille spise hvad der ligger af tyggeting inden vi går (hvis nu de andre, usynlige, hunde vi har, æder det mens vi er væk). Ind og hente hunden der nærmest skal slæbes af sted og har glemt hun skulle tisse. :roll:

Når vi er kommet ud af opgangen, tager det en krig at komme videre, hvis ikke vi drejer til højre. Der bor katten nemlig, og måske er den ude netop i dag (det er 5 mdr. siden vi sidst så den...).:lol:

 

Hun er ”netop nedkommet med (flere usynlige og indbildte) hvalpe”. Så dem bruger vi utrolig lang tid på at opstøve ekstra mad til :roll: = jeg bruger lang tid på at stå stille og glo på en mås i overfrakke der fouragerer i sneen, indtil… Hov, en fugl?? Næeh hvor pænt, sådan en har jeg aldrig set før, tænke, tænke, glo, ædes/ikke ædes?... Nå, sagde du noget? Hvad laver vi egentlig herude mor – her er jo skidekoldt?!

 

Når vi er kommet ind opgangen, vil hun gerne bæres op af trappen, hvis man har våde poter, glider man jo.. :engel: (Men selvfølgelig kan hun godt tage trappen op til stationen – den er jo helt anderledes trappeagtig.. )

 

Pivekoncerten når vi træder ind af døren. Så skal hun fodres, NU! For babyerne sulter jo, hvis hun gør!! Typisk hundelogik.. :cool:

Dernæst går der et kvarter med at grave reden om i sofahjørnet eller i kurven, så ”hvalpene” kan ligge godt. Så er det for koldt, så er det for varmt, af med tæppet, på med tæppet- til sidst siger jeg: STOP søde Mille, som tryller det indignerede, fornærmede ansigt frem, som jeg så skal glo på - selvom det er pænere end måsen selvfølgelig. Åh mand, den hund! :damn::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Åndsbolle, version 2.

 

Motor begynder at pive og lidt hvine og går rundt og opfører sig som om han virkelig skal nummer 2 NU! Afsted afsted, det skal han så ikke.... han skal bare fange snemus :evil: Han gjorde det både igår aftes og igen i dag - efter hans morgentur. Så strengt, det er jo Peter & Ulven om igen :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

det er nu mest min golden der er lidt fjollet når der er sne... han kan stå og pive ynkeligt ved døren, så man tror han er ved at han er ved at tisse i pelsen, men når han kommer ud, så spiser han bare sne i tonsvis... det skal selvfølgelig også ud igen, men han starter altid med at spise sneen, istedet for at tisse... han helt egen lille leg herhjemme:stupid::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...