Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

Gæst Missing
Neeej, men altså .. Man har ikke set en rigtig gyser før der er popcorn ud over hele dynen hver gang man hopper en halv meter op i luften :lol:

 

Hvorfor må du ikke det ? :ae:

 

Fordi jeg er sådan en kylling, der er skræmt i årevis bagefter :genert: Så for år tilbage lavede jeg en aftale med mig selv (og min mand), at gysere er off limits.

 

Pudsigt nok, så er jeg blevet mindre skræmt, så det har virket. Jeg har fundet ud af, at mit blodtryk har det bedst uden scary ass dead kids n' stuff :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fordi jeg er sådan en kylling, der er skræmt i årevis bagefter :genert: Så for år tilbage lavede jeg en aftale med mig selv (og min mand), at gysere er off limits.

 

Pudsigt nok, så er jeg blevet mindre skræmt, så det har virket. Jeg har fundet ud af, at mit blodtryk har det bedst uden scary ass dead kids n' stuff :mrgreen:

 

Jeg var engang så hardcore til at se gyserfilm at lige meget hvor uhyggelige de var så grint jeg af dem... Så jeg holdt op med at se dem, de var jo alligevel ikke gyseragtige! :stupid: Nu, 5 år efter kan jeg overhovedet ikke se en gyserfilm uden at dø af skræk, så nu har jeg afskrevet dem. Plus min kæreste er så stor en kylling så han tør overhovedet ikke og hvem skulle så beskytte mig hvis de der monstre blev virkelige når både hunden af manden ligger gemt nede bag sofaen?!?! :genert::damn:

 

Af film har jeg set alle tre i Twilight serien og venter spændt på November når 1 del af fjerde film kommer, langt om længe!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så Dogville i går. Wow, den var jeg vild med! Den første time var lidt lang, men derefter blev det fedt!

Før det var det Befrielsesbilleder - Lars Von Triers afgangsfilm fra filmskolen. Den visuelle del var helt utroligt smuk!

 

Min veninde og jeg er i gang med at se alt hvad Lars Von Trier overhovedet har lavet. Sidste weekend så vi alle afsnit af Riget (for 2. gang) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også se den igen og igen :-D

 

Har du set nogle af Miyazaki´s andre film

 

Udover Det levende slot har jeg set Chihiro og heksene, Kiki - den lille heks og Min nabo Totoro. Min favorit er Det levende slot. :-) Jeg har også set halvdelen af Prinsesse Mononoke, og vil rigtig gerne se den anden halvdel. Det var min ex-kæreste, der havde købt en ulovlig kopi af den i Malaysia (det var inden den var kommet til Danmark), vi så første halvdel en sen aften, men var meget trætte og besluttede at gemme anden halvdel, til vi var mere vågne... og så gik vi fra hinanden, og jeg har aldrig fået set anden halvdel. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Udover Det levende slot har jeg set Chihiro og heksene, Kiki - den lille heks og Min nabo Totoro. Min favorit er Det levende slot. :-) Jeg har også set halvdelen af Prinsesse Mononoke, og vil rigtig gerne se den anden halvdel. Det var min ex-kæreste, der havde købt en ulovlig kopi af den i Malaysia (det var inden den var kommet til Danmark), vi så første halvdel en sen aften, men var meget trætte og besluttede at gemme anden halvdel, til vi var mere vågne... og så gik vi fra hinanden, og jeg har aldrig fået set anden halvdel. :stupid:

 

Den kender jeg ik´:shock:

Det skal straks undersøges. Tak :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...