Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

det er en meget rørende kærlighedshistorie om to bedste venner i hvert fald - altså kjeld og dirch. den er ikke sådan - mister alle sine lemmer og blir skyld i en dødsulykke, og børnene dør af kræft og så blir de ramt af en tsunami eller den slags tragisk. stille-trist, ikke råbe-tragisk. og så er jeg vist også en softie :genert:

 

Jamen, det er jeg også :genert::lol:

 

 

Ligenu ser vi Harry Potter og Fønixordenen - kærestens valg, jeg foretrækker bøgerne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hannibal. Jeg tror bedre jeg kunne lide Silence of the Lambs, men den var okay :-D

 

Hannibal var min første gyser :5up: klam men nostalgisk :mrgreen:

 

 

Juno :5up: første film jeg har haft koncentrationsevne nok til at se færdig siden fødslen :lol:

 

åårh den er bare SÅ sød :lun:

 

det er en meget rørende kærlighedshistorie om to bedste venner i hvert fald - altså kjeld og dirch. den er ikke sådan - mister alle sine lemmer og blir skyld i en dødsulykke, og børnene dør af kræft og så blir de ramt af en tsunami eller den slags tragisk. stille-trist, ikke råbe-tragisk. og så er jeg vist også en softie :genert:

 

den skal jeg bare SÅ meget ind og se :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har planer om at (gen)se Usual Suspects. Den er fundet frem, men manden skal lige trille ud af døren til træning :slem:

 

Jeg forsøgte engang at få min søn til at se den, men dels gættede han slutningen indenfor de første 2 minutter, og dels syntes han den var kedelig :shock:

 

Jeg genser den bare med mig selv en anden dag :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Jeg forsøgte engang at få min søn til at se den, men dels gættede han slutningen indenfor de første 2 minutter, og dels syntes han den var kedelig :shock:

 

Jeg genser den bare med mig selv en anden dag :fornaermet:

 

Selvom man gætter slutningen, så er den ikke kedelig :shock: Godt spillet og jeg har vist også et soft spot for Mr Spacey :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Har lige set Air Force One! Harrison Ford never goes out of stile! :hjerte:

 

Jaaa, harrison:hjerte::hjerte::hjerte: og har set alle hans film. Selv naar han bliver 100 aar og ingen taender har, saa er han stadig laekker i mine ojne:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Vi saa Rainbow brite, guldklump, manden og jeg, paa netflix. Det skulle nemlig vaere noget guldklumpen kunne se og saa valgte jeg den, for den kunne jeg saa godt lide dengang jeg var lille:engel:.

thumbnail.aspx?q=1202558876851&id=815c5e1c9bf0d09669911d21699d67d1&url=http%3a%2f%2fwww.rainbowbrite.net%2fpics%2frb2.gif Jeg hyggede mig mest over nostalgien og manden var ved at braekke sig men holdt det pant inde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg satte Almost famous på igår for at aflede tankerne, og kan den snart til hudløshed men eeeelsker den bare SÅ meget :hjerte: derefter så jeg Moulin Rouge og tudede lidt mere :lun: og så så jeg Baby surprise - eller The switch som den egentlig hedder :hjerte:

 

Åh Moulin Rouge, fantastisk film... :lun: Men syntes du ikke Baby Surprise var lidt flad?? Jeg var lidt skuffet over den... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

jo måske..hvis man forventer for meget af den :hmm: men synes den er meget sød :lun:

 

Det gjorde jeg nok, jeg forventede mere romantik og mere humor, det Jennifer Aniston er kendt for. Syntes bare den var sådan lidt i midten, ikke helt sjov og romantisk men heller ikke helt seriøs, bare sådan lidt bla... :hmm::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg også set Dirch - og jeg tudede ikke :cool:

 

Jeg ved ikke helt, hvad jeg synes, men det er nok fordi jeg normalt ikke er så meget til dramaer og lign. Så hvis det havde været om alle mulige andre personer end lige Dirch Passer, havde jeg ikke set den, men nu er det ham, og så ville jeg gerne kende historien om ham. Og det var rørende og komisk indimellem, så en ok film selvom det er tragisk at vide hvordan hans liv var. Men det er ikke en film, jeg kommer til at se igen og igen, tror jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...