Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Årh, elsker den film. :lun: Gav den til min nevø i julegave - og så kom jeg også lige til at købe et eksemplar til mig selv ved samme lejlighed. :genert:

 

Årh ja ! Og på engelsk er den endnu bedre fordi der er Gerad Butler der lægger stemme til faren :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

På dvd:

 

1)marley & me (tudede som pisket da den døende hund blev lagt i bagagerummet og kørt til dyrlægen..:megaked:)

 

2) The road med Viggo Mortensen. Nøøøj, den var dårlig. :shock: Så faktisk kun den første halve time, men spolede frem og så de nåede kysten til sidst som planlagt. Samme kedelige deprimerende trummerum hele vejen igennem.

 

I biograf: Dirch. (tudede ikke, :mrgreen: men synes det var en rigtig god film. :5up:

 

Har købt biletter til biografklubben, så nu kommer jeg da i hvert fald en del afsted og se film den nærmeste tid. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har endnu ikke set den. Jeg tvivler på, jeg nogensinde kommer til det :genert:

 

Jeg syntes det er en rigtig god film, en jeg hiver frem når Coda opfører sig værst, så kan jeg trøste mig med der i hvert fald er én hund der er værre end min!! :genert::blink: Også selv om det kun er på film... :oops:

Men ja, ret sørgelig til sidst... :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

don't do it! jeg kom til at se den på et fly til indien, anede ikke hvad jeg gik ind til og hulkede så højt, at jeg vækkede hele hytten! :oops:

 

Jeg syntes det er en rigtig god film, en jeg hiver frem når Coda opfører sig værst, så kan jeg trøste mig med der i hvert fald er én hund der er værre end min!! :genert::blink: Også selv om det kun er på film... :oops:

Men ja, ret sørgelig til sidst... :megaked:

 

Tak. Jeg tror, jeg holder fast i don't do it :oops: Efter jeg mistede min skønne pige, så tror jeg slet ikke, jeg er i stand til at komme igennem sådan en film :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

JEg så den lige for første gang i søndags... synes dog ikk den er fantastisk, men brandmanden siger jeg gerne må få en drage :mrgreen:

 

Åh jeg synes toothless minder enormt meget om hver af mine hunde i forskellige scenarier - tror det er derfor jeg godt kan lide den...

 

Siden sidst har jeg set:

Sleepless in Seattle

Chalet Girl

Beauty and the briefcase

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh jeg synes toothless minder enormt meget om hver af mine hunde i forskellige scenarier - tror det er derfor jeg godt kan lide den...

 

Siden sidst har jeg set:

Sleepless in Seattle

Chalet Girl

Beauty and the briefcase

 

 

 

Toothless er søøøød. men hvis jeg skal have en drage skal det være ligeson Saphira i Eragon :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak. Jeg tror, jeg holder fast i don't do it :oops: Efter jeg mistede min skønne pige, så tror jeg slet ikke, jeg er i stand til at komme igennem sådan en film :megaked:

 

:ae: den er MEGET hård til sidst :cry: var totalt ødelagt og råkrammede Izzie til hun blev helt blå :oops::hjerte:

 

Men den er rigtig god at se, hvis ens hund fx. er umulig eller har ødelagt noget. Så kan man sætte Marley på og blive mindet om at man jo elsker kræet uanset hvad :lun::hjerte:

 

JEg så den lige for første gang i søndags... synes dog ikk den er fantastisk, men brandmanden siger jeg gerne må få en drage :mrgreen:

 

ååårh hvaaaad!!??!!!?! :banan: Må jeg så komme og klappe den? hva?hva? måjeg? hva?? :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae: den er MEGET hård til sidst :cry: var totalt ødelagt og råkrammede Izzie til hun blev helt blå :oops::hjerte:

 

Men den er rigtig god at se, hvis ens hund fx. er umulig eller har ødelagt noget. Så kan man sætte Marley på og blive mindet om at man jo elsker kræet uanset hvad :lun::hjerte:

 

Tror du ikke det er endnu værre, hvis man selv havde en golden (eller lab eller hvad det var :oops:). Hvis den havde samme 'ansigtsudtryk' som den man har derhjemme, tror jeg virkelig ikke jeg ville kunne se den. :megaked:

 

Gladiator - fantastisk film, men tudbrøler altid når hans familie bliver dræbt :cry:

 

Det er min yndlingsfilm.:klap: Hulker også, når han ligger i arenaen til sidst..:megaked: Russel har bare det hele. :cool::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...