Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

Sidder pt. og ser filmen om Charlie Chaplin på DRk....ganske interessant film, selvom jeg har set den flere gange :5up:

 

Ej, hvorfor vidste jeg ikke det - nu gik jeg glip af den endnu engang :stupid: Det er endnu aldrig lykkedes mig at se den film, selvom den er ret gammel efterhånden, og den har endda også kørt på TV2 Film i en periode for nylig uden at jeg nåede at se andet end 5 min. en dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Den handler om Ugandas grumme diktator, Idi Amin fortalt gennem øjnene på en ung naiv læge fra Scotland. Umiddelbart virker Idi Amin i starten af filmen til at være en sympatisk fyr, men hans personlighed viser sig stille og roligt at være en anden..

 

Der er sikkert nogle herinde, der kan fortælle noget mere om hvem han var og hvordan filmen ender og hvilke ødelæggelser han gjorde for landet og befolkningen. (Måske gjorde han også noget godt?)

 

 

Idi Amin er fascineret af alt der er skotsk, og derfor ansætter han skotsk læge. -og som Frk. Smilla skriver så er Idi Amin i starten alletiders flinke joviale fyr, men magtbegæret tager over. Det bliver ikke bedre af at lægen kommer til at knalde en af Idi Amins koner. -og i øvrigt gøre hende gravid.

 

Jeg kunne godt lide filmen og syntes overhovedet ikke den var kedelig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Århhhh, fantastisk film. :hjerte::hjerte::hjerte: Mit hjerte blev også lidt knust, da jeg så den. :megaked: Men helt fantastisk alligevel. :hjerte::hjerte::hjerte:

 

:megaked: er stadig ikke kommet mig! selv om jeg også har set den før, men det var i biografen, og af en eller anden grund blev jeg ved med at falde i søvn, så jeg kan ikke huske meget andet end konstante albuer i siden fra jesper :lol: i går så jeg den med hele familien, jeg tror, at min stedfar høl lidt til sidst :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked: er stadig ikke kommet mig! selv om jeg også har set den før, men det var i biografen, og af en eller anden grund blev jeg ved med at falde i søvn, så jeg kan ikke huske meget andet end konstante albuer i siden fra jesper :lol: i går så jeg den med hele familien, jeg tror, at min stedfar høl lidt til sidst :mrgreen:

 

Faldt du i søvn, første gang du så den? :shock: Men... hvordan? :confused:

 

Jeg tror også, at jeg ville tude igen, hvis jeg genså den. Da jeg genså Brokeback Mointain på dvd, tænkte jeg, at jeg nok højst ville klemme en lille tåre, jeg vidste jo, hvad der ville ske, og havde ligesom tudet igennem i biografen, så det måtte vel lidt være ude af systemet. Men næh nej, jeg sad herhjemme og var fuldstændig opløst af gråd, Tyson kom gentagne gange hen og duttede til mig, fordi jeg hulkede så højt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Faldt du i søvn, første gang du så den? :shock: Men... hvordan? :confused:

 

Jeg tror også, at jeg ville tude igen, hvis jeg genså den. Da jeg genså Brokeback Mointain på dvd, tænkte jeg, at jeg nok højst ville klemme en lille tåre, jeg vidste jo, hvad der ville ske, og havde ligesom tudet igennem i biografen, så det måtte vel lidt være ude af systemet. Men næh nej, jeg sad herhjemme og var fuldstændig opløst af gråd, Tyson kom gentagne gange hen og duttede til mig, fordi jeg hulkede så højt.

 

jeg tror nok, at det var en sen forestilling :vedikke: jeg ved det virkelig ikke, har lidt narkoleptiske tendenser, og de folder sig særligt ud i biffen. brokeback mountain har jeg ikke set, det burde jeg nok, jeg har en vis forkærlighed for homoerotik, kurt og blaines kys i glee var forårets bedste tv-øjeblik for mig:

 

You move me, Kurt. ; Kurt and Blaine kiss | HD - YouTube

 

flæber HVER gang :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har disse film liggende, som skal afleveres i morgen. Jeg får nok kun tid til at se en af dem. Hvilken skal jeg se? :hmm:

 

2012

Brothers

I could never be your woman

Min eneste ene

Sorte kugler

 

Jeg har kun set 2012 og Sorte kugler og var ikke vildt begejstret for nogle af dem - de er okay, men ikke mere end det.

 

2012 er en typisk katestrofefilm, så hvis du kan lide sådan nogle, er den sikkert go' :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Troede jeg skulle se en golf-dokumentar, men det var "Harry Potter i hul nummer 2" så absolut ikke....:shock:

 

 

Spøg til side...jeg så American History X...hader slutningen, og burde slukke tv'et 5min. før...men ellers synes jeg det er en kanon film...:-D...burde have en Oscar eller noget...

 

Faktisk synes jeg at alle unge ville ha godt af at se Crash og American history x...

 

Racisme er en grim grim ting...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige set The Labyrinth - synes den er så sød og bliver aldrig træt af den :lun:

 

David Bowie er ret lækker i den. :slem:

 

Troede jeg skulle se en golf-dokumentar, men det var "Harry Potter i hul nummer 2" så absolut ikke....:shock:

 

 

Spøg til side...jeg så American History X...hader slutningen, og burde slukke tv'et 5min. før...men ellers synes jeg det er en kanon film...:-D...burde have en Oscar eller noget...

 

Faktisk synes jeg at alle unge ville ha godt af at se Crash og American history x...

 

Racisme er en grim grim ting...

 

Elsker American History X. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

 

Elsker American History X. :hjerte:

 

Den er fantastisk..kan se igen og igen...:-D

 

American History X er vildt god, det samme er This is England, lidt samme tema :-D

 

Årh...er det den hvor der er sådan en flok lidt meget dobbeltmoralske nynazister, som er venner med en sort mand og en lille dreng?..tror nok jeg lige har set den for lidt siden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...