Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

Du må meget gerne anmelde den herinde !! :mrgreen:

 

Hov, jeg har helt glemt at anmelde, godt Petrine lige fik gjort mig opmærksom på det :mrgreen: Hvis I er til de to andre, er I helt sikkert også til 3'eren, synes den falder godt i samme tråd som de to andre og man får svar på nogle ting, bagefter sad jeg dog med en del spørgsmål fordi jeg ikke helt kunne huske hvad der skete i etteren og toeren...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hov, jeg har helt glemt at anmelde, godt Petrine lige fik gjort mig opmærksom på det :mrgreen: Hvis I er til de to andre, er I helt sikkert også til 3'eren, synes den falder godt i samme tråd som de to andre og man får svar på nogle ting, bagefter sad jeg dog med en del spørgsmål fordi jeg ikke helt kunne huske hvad der skete i etteren og toeren...

 

Så lige se 1'eren og 2'eren inden man ser 3'eren - Check :5up:

 

Jeg glæææder mig til at se den, synes de to forgående var ret så spooky :shock::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige set 2 del af den sidste Harry Potter. - Ringe slutning.

Twilight Eclipse - Good film <3

 

Eight Below - Fantastisk film også (:

 

Og lige nu sidder jeg og overvejer at se Tangled el. Thor

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Ihh altsaa. Vi var henne og se "Puss in boots". Den var jo forfriskende latino m. antonio banderas og salma hayak, og spojs paa den go'e maade. Saa synes jeg iovrigt navnet paa katten ikke er saerligt bornevenligt - jeg bliver ihvertfald liiidt flov og selvbevidst naar jeg skal gentage "Puss in boots" iblandt andre mennesker!

 

Og guuuud, hvor er det laenge siden jeg har vaeret i biffen og betalt selv:genert:. Popcorn koster jo omtraent det samme som billetterne!!!:shock:

thumbnail[1].jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh altsaa. Vi var henne og se "Puss in boots". Den var jo forfriskende latino m. antonio banderas og salma hayak, og spojs paa den go'e maade. Saa synes jeg iovrigt navnet paa katten ikke er saerligt bornevenligt - jeg bliver ihvertfald liiidt flov og selvbevidst naar jeg skal gentage "Puss in boots" iblandt andre mennesker!

 

"Hovedpersonen", om man vil, er jo fra Shrek-filmene, og i dem er der mange gamle eventyr-karakterer med, så jeg har også tænkt på om "Puss in boots" også er en gammel karakter, eller om han er "opfundet" specielt til Shrek-filmene. For hvis han er en gammel figur kan man jo ikke rigtig ændre på navnet :lol:

 

Hvad pokker er det nu de kalder den på dansk :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige set 2 del af den sidste Harry Potter. - Ringe slutning.

Twilight Eclipse - Good film <3

 

Eight Below - Fantastisk film også (:

 

Og lige nu sidder jeg og overvejer at se Tangled el. Thor

 

Hvis man har læst bøgerne, kommer det ikke som en overraskelse og jeg synes ikke det var en ringe slutning. Den er jo lavet, så der faktisk kan komme flere film. Bare om Harry jr;-)

 

Ej det kan du da ikk' mene!! Gooo' film!!

 

Jaah.. Jeg så den i går aftes:5up:

 

I dag ved jeg ikke lige, hvad jeg skal se:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Så den ultimative huskie/malamute-film (eight below) - hmmm... kan ikke huske, hvad man den lækre hovedrolleindhaver hedder. Er alene hjemme i dag, tror jeg skal gå helt i hundende og se "marley and me" - som jeg har lejet på bib. :klap:hovedrolleindhaveren der er også lige efter min smag :5up: altså manden, ikke golden retrieveren, som jeg dog også godt kan lide. FU** jeg er ringe til navne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så den ultimative huskie/malamute-film (eight below) - hmmm... kan ikke huske, hvad man den lækre hovedrolleindhaver hedder. Er alene hjemme i dag, tror jeg skal gå helt i hundende og se "marley and me" - som jeg har lejet på bib. :klap:hovedrolleindhaveren der er også lige efter min smag :5up: altså manden, ikke golden retrieveren, som jeg dog også godt kan lide. FU** jeg er ringe til navne.

 

Så kan du godt finde kleenex frem!! Haaader den film :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Puss in boots er fra et eventyr og ikke nemt at lave om. På dansk er det Den bestøvlede kat, så vidt jeg husker.

Sidste film jeg så var den danske film julefrokosten med Mick og de andre. Den var sgu ret så ringe og var helt klart en engangsfilm

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...