Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Chocolate Labrador
Nej, kan du linke :ivrig:

 

Nej desværre. Det er i en bog - en lydbog - Sorry :vuf: besluttede mig for nogle måneder siden, at jeg måtte høre, hvad pokker alt det med C.M. handlede om. Så jeg købte lydbogen billigt over nettet på engelsk. Bare sjovt at lige nævnede den hund. Som han åbenbart var kaldt ud til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador
Hvad havde han så at sige om den?

 

Sådan lidt løst oversat, at de havde købt en jagthund, og at det som de anså som charmerende træk var en ustabil hund, der ikke trivedes. Bagefter da Marley døde, fik de åbenbart en ny labrador, der hed Gracie som gik amok på høns udenfor. Og så havde han nogle betragtninger om, hvordan man tilfredstiller de forskellige typer af hunde, jagthunde, hyrdehunde osv osv. Sådan som jeg husker det, var det kun et par korte reference han trak på den families hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador
Jeg så TinTin i dag.. Altså ikke godt på en lille 17 tommers computerskærm:???:

 

Den der "Eight below" er den meget sørgelig?:genert:

 

Ja, altså den ender jo ok godt, men jeg kan let tude over film. Og jeg tudede i går, da jeg så den. Men der er 1 .stk. dejlig mand og lækre huskies og mutter i filmen, sååå...

 

:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
"Hovedpersonen", om man vil, er jo fra Shrek-filmene, og i dem er der mange gamle eventyr-karakterer med, så jeg har også tænkt på om "Puss in boots" også er en gammel karakter, eller om han er "opfundet" specielt til Shrek-filmene. For hvis han er en gammel figur kan man jo ikke rigtig ændre på navnet :lol:

 

Hvad pokker er det nu de kalder den på dansk :hmm:

 

Aner ikke hvad han hedder paa dansk (jeg er jo efterhaanden ligesom birgitte nielsen paa det punkt).

 

Men ja, jeg synes den kat minder mig om noget for laaang tid tilbage!

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan lidt løst oversat, at de havde købt en jagthund, og at det som de anså som charmerende træk var en ustabil hund, der ikke trivedes. Bagefter da Marley døde, fik de åbenbart en ny labrador, der hed Gracie som gik amok på høns udenfor. Og så havde han nogle betragtninger om, hvordan man tilfredstiller de forskellige typer af hunde, jagthunde, hyrdehunde osv osv. Sådan som jeg husker det, var det kun et par korte reference han trak på den families hunde.

 

Kan ikke døje CM, men det der lyder faktisk ok fornuftigt. Jeg læste bogen, før jeg så filmen, og ingen tvivl om, at ejerne elskede Marley højt... men hundeforståelse var altså ikke det, de havde mest af. Sad og havde lidt ondt i hjertet nogle gange under læsningen. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Hej sonja

Bare for the record så er jeg altså heller ikke cm fan. Men ville vide lidt mere om hvad pokker det gik ud på. Og der var helt sikkert fornuftige elementer - netop bla at honorere racespecifikke behov.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige set

 

Hannah Montana; The Movie - Den har altså nogle søøøde sange og en sød pointe, selvom det er lidt urealistisk xD

&

Haticho(sorry, hvis stavet forkert) - Men viiirkelig søød og søøørgelig hundefilm :'( stakkels shiba :(

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
jeg sidder og ser julefrokosten. det er den dårligste danske film, jeg nogensinde har set. nogensinde. akogve mand.

 

Så også den første time, ja den er vildt ringe! Undrer mig over, hvorfor man producerer sådan noget bras...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
"Hovedpersonen", om man vil, er jo fra Shrek-filmene, og i dem er der mange gamle eventyr-karakterer med, så jeg har også tænkt på om "Puss in boots" også er en gammel karakter, eller om han er "opfundet" specielt til Shrek-filmene. For hvis han er en gammel figur kan man jo ikke rigtig ændre på navnet :lol:

 

Hvad pokker er det nu de kalder den på dansk :hmm:

Er det den "bestøvlede kat" du mener?

Alle figurerne i Shrek er eventyr-figurer og har alle optrådt i skrevne og/eller filmatiserede bøger før - også den bestøvlede kat. Eventyret om den bestøvlede kat er oprindeligt skrevet af Charles Perrault: Charles Perrault - Wikipedia, den frie encyklopædi .. Der er senere blevet lavet teaterstykker kun om denne charmerende kat :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har valgt at sætte Pirates of the Caribbean på.. Uuuuh elsker Jack Sparrow:lun:

 

Uuh ja!♥♥♥♥ Han er faktisk ret dejlig x'D

 

Har du set Johnny i Alice In Wondeland?:P The Mad Hatter er så nuttet :lun:

 

Og.. Har du set 4'eren??:P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...