Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

og når hun bare er helt vildt pinlig og utroværdig som sådan en sprællende, lalleglad idiot? i det hele taget blev der sprællet og hvinet ALT for meget i den film, den går måske på det ny teater, men på tv-skærmen bliver det bare helt vildt .... sært. og colin firth synger altså også pænt dårligt. stakkels os :ae: troede juledagene var årets tv-højdepunkt?!

 

Pierce Brosnan er bestemt heller ikke det store sangtalent. Og ja, Meryl var helt igennem rædselsfuld og utroværdig.

 

jeg hadede mamma mia men den anden er da :hjerte:

 

Ja, jeg sidder og ser den nu. :hjerte: Elsker musicals, men kun hvis de er gode, ikke sådan noget makværk som Mamma Mia.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jo, det lyder meget rigtigt :mrgreen: Og du gik heller ikke glip af noget :lol:

 

Ej, hvordan kan du mene det. Inglorius Basterds er absolut en fantastisk film. (har set den mange gange)

 

-og mere tarantinosk end amerikansk.

 

I øvrigt den eneste film hvor jeg har kunne holde Brad Pitt ud.

 

 

Tilslutter mig i øvrigt resten af koret der synes Mamma Mia stinker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Ej, hvordan kan du mene det. Inglorius Basterds er absolut en fantastisk film. (har set den mange gange)

 

-og mere tarantinosk end amerikansk.

 

I øvrigt den eneste film hvor jeg har kunne holde Brad Pitt ud.

 

 

Tilslutter mig i øvrigt resten af koret der synes Mamma Mia stinker.

 

Synes inglorious basterds var topfesen...men The Bear Jew var da meget cool...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

SÅ dårlig. Jeg havde den også kørende, men var på nettet imens, for kunne ikke holde ud at vie hele min opmærksomhed til den. HvorFOR skulle Meryl Streep have hovedrollen, når hun ikke kan synge?

 

Jeg har aldrig fået den set. Har hørt så meget dårligt om den, at jeg heller ikke har tænkt mig at gøre det. Så jeg var pænt chokeret da en veninde begejstret fortalte, at hun havde købt den til 30,- og var lykkelig, for nu kunne hun se den igen og igen og igen. Det er så en veninde, jeg har fået i kraft af, at vi var i jordmodergruppe sammen. Vi bliver nok ikke biografveninder :sjov:

 

 

 

Og vi skulle seeeee? :vedikke: Link til en side bare

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

I,Robot...

 

synes godt robotterne kunne være mere terminator-agtige...:-D

 

Og så så jeg forresten "fearless" den anden dag...har aldrig helt forstået Jet Li...ligesom i "Danny the dog" er han ultra voldelig...meeen...sp skal det lige krydres med en lyserød sidehistorie...whyyyyy?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så gjorde jeg det....jeg så Marley & Me :megaked:

 

Jeg var tilmed så ond, at jeg tvang manden til at se den med mig. Jeg sagde, jeg under ingen omstændigheder ville se den alene. Jeg tror, han hader mig en lille bitte smule for det :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal aldrig se Marley and Me...har lige læst at hunden dør...:-o

 

Jeg så godt den kom forleden aften i fjerneren, men jeg valgte at sætte en dvd på i stedet - jeg "tør" ikke se den :genert:

 

Jeg så noget af Public Enemies i stedet for, men har ikke fået set den færdig. Den er sådan ok, men ikke vildt fantastisk ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...