Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, jeg så også de sorte kugler første gang i går. Og selvom temaet er set før, så synes jeg også, at den da var okay god :-)

 

Jeg så den ogs', først overvejede jeg at skifte kanal:roll:

Meen fandt ud af, at den egentlig var meget god!! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

The... Reaping, tror jeg den hed.. Synes den var ret skummel indimellem, men sad med nogle ubesvarede spørgsmål, da den sluttede.. Det var ret træls - en film kan da være nok så skummel, men hvis man ikke fatter handlingen, hjælper det da ikke noget.. :genert:

 

Og så the unborn.. Den så jeg så ikke færdig.. Den var godt nok speciel.. Ikke særlig uhyggelig og hvad sker der for den der hund med menneskemaske på - var flad af grin, da den dukkede op første gang :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er næsten færdig med at (gen)se alle mine julegaver :-)

 

The Big Bang Theory season 1-4. Efter min mening er det morsomste fjernsyn der nogensinde er blevet lavet. Jeg er selv nørd (dog ikke et geni) så kan genkende mange af de ting serien skildrer.

 

Harry Potter the complete box, limited edition. Man bliver bare aldrig for gammel til brevugler, tryllestave og quidditch :hjerte:

 

True Blood, season 4. Vampyrer er seje. Lækre vampyrer er endnu sejere!

Link til indlæg
Del på andre sites

Forleden aften så vi Paranormal Activity 2, sked en smule i bukserne :genert:

 

Og så i aften så vi Inglorius Basterds, som er TOTAL dårlig! Er ikk meget til Tarantino, han er sgu for kompliceret og weird for mig...

 

 

Lad vær med at se 3'eren .. Den er ikke særlig uhyggelig og ødelægger lidt 1'eren og 2'eren med en ret langt ude forklaring på det hele. Som heller ikke rigtig giver mening :???::lol:

 

 

Inglorius Basterds er :hjerte: Men jeg er så også helt pjattet med Tarantino - Tror endnu ikke jeg har set en film fra ham som jeg ikke har kunne lide.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...