Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

Du kan have ret i at den er lidt kryptisk, men sådan kan jeg nu egentlig også bedst lide det :engel:

Endnu en gang, tak for tilbuddet! :lol: Det vil jeg da have i baghovedet.

 

Men den er bygget over en børnebog, ikk? Synes jeg kan huske den fra da jeg var mindre... og så giver det endnu mindre mening for mig at den er så utydeligt i set udtryk :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

P.S. I love you (så den ikke færdig, for deprimerende! :cry:)

 

Se den! :lun: Den er trist! Men helt vidunderlig! :hjerte:

 

 

Se den færdig :5up: Den er skøn (og ja pladder-tude og alt mulig, men jeg er normalt ikke til den slags film. Den her åd jeg råt)

 

:5up:

 

 

Alt... Den manglede ligesom... en historie.. en pointe... :genert::vedikke:

 

Vil du ha' den? Jeg har den på DVD og jeg kommer ikke til at se den igen..

 

Uh uh uh uh!!! Tag mig tag mig!!!! a065.gif

 

Jeg vil godt ha den! :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men den er bygget over en børnebog, ikk? Synes jeg kan huske den fra da jeg var mindre... og så giver det endnu mindre mening for mig at den er så utydeligt i set udtryk :vedikke:

 

Jo, den er bygget over en meget kendt børnebog. Men det er jo sådan set ikke en børnefilm, jeg synes i hvert fald at nogle af elementerne var ret skræmmende :-D Så jeg kan godt se, at hvis man har været vild med børnebogen som var meget mere "lyserød" så at sige, så er filmen måske ikke helt optimal.

Link til indlæg
Del på andre sites

Se den!

Uh uh uh uh!!! Tag mig tag mig!!!! a065.gif

 

Jeg vil godt ha den! :mrgreen::engel:

 

Jeg har ikke råd til at sende den... Og hvis Adele ville have den, fik jeg jo noget igen... Pajko kunne lege med Sherlock og fik måske småkager og te :lun:

 

Sorry!

 

Jo, den er bygget over en meget kendt børnebog. Men det er jo sådan set ikke en børnefilm, jeg synes i hvert fald at nogle af elementerne var ret skræmmende :-D Så jeg kan godt se, at hvis man har været vild med børnebogen som var meget mere "lyserød" så at sige, så er filmen måske ikke helt optimal.

 

Det er nok sådan noget der er i vejen.. Jeg tænkte for meget på bogen.. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke råd til at sende den... Og hvis Adele ville have den, fik jeg jo noget igen... Pajko kunne lege med Sherlock og fik måske småkager og te :lun:

 

Sorry!

 

 

 

Det er nok sådan noget der er i vejen.. Jeg tænkte for meget på bogen.. :hmm:

 

Nu er det jo sådan at jeg godt ville betale for porto. Men hvis du ikke vil have at jeg skal have den, hvorfor skriver du så ikke det i stedet? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke råd til at sende den... Og hvis Adele ville have den, fik jeg jo noget igen... Pajko kunne lege med Sherlock og fik måske småkager og te :lun:

 

Sorry!

 

Det er nok sådan noget der er i vejen.. Jeg tænkte for meget på bogen.. :hmm:

 

Du må da gerne få småkager og te alligevel, og hundene kan da også lege sammen! :mrgreen:

 

Jeg læste ikke bogen før jeg havde set filmen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det jo sådan at jeg godt ville betale for porto. Men hvis du ikke vil have at jeg skal have den, hvorfor skriver du så ikke det i stedet? :vedikke:

 

Det må du da også gerne...:-D Jeg tænkte på Adele, da jeg så den og så er hun så sød, når jeg har været i Viborg... Så det var meget nærliggende, at jeg ville give lidt tilbage...

 

Du må da gerne få småkager og te alligevel, og hundene kan da også lege sammen! :mrgreen:

 

Jeg læste ikke bogen før jeg havde set filmen :-D

 

:klap: Glæder mig allerede!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jeanett
Lille soldat (god)

 

Closer (så den ikke færdig, den var deprimerende! :cry:)

 

P.S. I love you (så den ikke færdig, for deprimerende! :cry:)

 

The new world (er jeg igang med - glæder mig til at se den færdig).

 

The notebook (har jeg også liggende, men sikkert også for deprimerende!)

 

Vil helt klart også sige at du skal se PS, i love you... Den er god :) Sad selv og så den forleden nat

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst snuseren
Jeg har lige set Fingersmith og He's just not that into you og Romancing the stone og Almost famous og Moonstruck og Working Girl :mrsgreen:

 

...der var tilbud i Fona :lol:

 

:drille:Og du følte trang til at gå amok :engel: en trang du ikke er ukendt med :slem::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Hov hov! Gik ikke amok, de kostede næsten ingenting :engel:

 

Neeeej søde, havde jeg ikke lagt mærke til at det var gode tilbud du gik amok i, havde jeg da skrevet du ikke var rigtig klog:slem: og du ved jeg aldrig kan finde på at bruge sådanne ord om dig :blink::hjerte::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Jeg brugte aftenen igår på at se The legend of the guardians. Det er en tegnefilm med ugler, og den var noget skuffende. Der var ikke meget at komme efter der, desværre.

 

Ej, hvad kunne du ikke lide ved den?

 

Jeg kunne godt lide den. Den var ikke nyskabende, men den var flot (vi har set den i Blue ray/Hd something. Historien er ganske udemærket. Klassisk eventyr-stil. Ingen overraskelser, men god.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg afholdte total tøsefilm dag i søndags :genert: det sker måske 1 gang hver 18 måned, men så skal det også gøres ordentligt :lol:

 

Fik set: The Proposal (Bullock), He's just not than into you (Aniston) for første gang :oops: og genset dele af Mænd er Utrolige (Judd), 27 (eller er det 28 :hmm:) Bryllupper (Heigl) og så lidt af min absolut ynglings chick flick Firelight :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg brugte aftenen igår på at se The legend of the guardians. Det er en tegnefilm med ugler, og den var noget skuffende. Der var ikke meget at komme efter der, desværre.

 

Den glæder jeg mig ellers til :hmm:

 

Jeg har for nyligt set "Despicable Me", og nu er jeg bare ked af at jeg ikke fik den set i biografen. Bedste animationsfilm EVER :5up:

 

Og så har jeg set True Grit, fordi jeg er lidt vild med Jeff Bridges. Den var ok, men ikke bedre end den originale med John Wayne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Grusomem mig er kanon

 

Jeg synes uglefilmen var jævnt kedelig. Uglerne var ikke gode som hovedrolle indehavere. Filmen gik for stærkt, synes det hele kom lidt nemt. Den var ikke sjov, den var ikke spændende og alt for forudsigelig. Den havde dog nogle flotte billeder af og til, men ikke nok til at få mig op af stolen. Faktisk var jeg ved at falde i søvn et par gange :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Grusomem mig er kanon!

 

Jeg synes uglefilmen var jævnt kedelig. Uglerne var ikke gode som hovedrolle indehavere. Filmen gik for stærkt, synes det hele kom lidt nemt. Den var ikke sjov, den var ikke spændende og alt for forudsigelig. Den havde dog nogle flotte billeder af og til, men ikke nok til at få mig op af stolen. Faktisk var jeg ved at falde i søvn et par gange :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...