Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

er det the kings speach? Kunne du lide den? Jeg var overrasket over hvor gribende den var, jeg følte virkelig den mands frustration helt ud i mine fingerspidser.

 

Ja det er Kings Speech. Synes den er rigtig rigtig god!! Meget gribende!

 

Er det en film som en fyr vil gide se? Altså han er ikke til de vilde actionfilm eller noget.

 

Vi har et gavekort liggende til en biotur og jeg vil rigtig gerne se den, men jeg skal jo lige have lokket kæresten med :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er det en film som en fyr vil gide se? Altså han er ikke til de vilde actionfilm eller noget.

 

Vi har et gavekort liggende til en biotur og jeg vil rigtig gerne se den, men jeg skal jo lige have lokket kæresten med :blink:

 

Det gad jeg også godt vide, vi har nemlig også gavekort. :-) Filmen har fået SÅ fine anmeldelser, synes bare handlingen lyder helt vild kedelig. Hvis det bare bygger sig op omkring, at han slutter af med at skulle holde en tale..:hmm::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det en film som en fyr vil gide se? Altså han er ikke til de vilde actionfilm eller noget.

 

Vi har et gavekort liggende til en biotur og jeg vil rigtig gerne se den, men jeg skal jo lige have lokket kæresten med :blink:

 

Det gad jeg også godt vide, vi har nemlig også gavekort. :-) Filmen har fået SÅ fine anmeldelser, synes bare handlingen lyder helt vild kedelig. Hvis det bare bygger sig op omkring, at han slutter af med at skulle holde en tale..:hmm::lol:

Martin kunne godt lide den. Og nej, det er ikke helt saadan handlingen er frk smilla :lol: ..

det er jo ogsaa en sand historie! det er ham der er far til den nuvaerende engelske dronning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Martin kunne godt lide den. Og nej, det er ikke helt saadan handlingen er frk smilla :lol: ..

det er jo ogsaa en sand historie! det er ham der er far til den nuvaerende engelske dronning.

 

ifølge en af de anmeldelser jeg har læst så er det ham der var gift med den nuværende engelske dronnings mor :lol: jeg ved ikke helt om journalisten ved noget vi ikke ved :blink:

 

Men jeg tror jeg prøver at lokke kæresten med :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gad jeg også godt vide, vi har nemlig også gavekort. :-) Filmen har fået SÅ fine anmeldelser, synes bare handlingen lyder helt vild kedelig. Hvis det bare bygger sig op omkring, at han slutter af med at skulle holde en tale..:hmm::lol:

 

Og den har vundet er HAV af Oscars :shock: overvejer at se den, når den har fået SÅ mange! Kan ikke huske hvor mange :hmm: men det var mere end 3 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har idag set kongens store tale. Jeg vil sige det sådan, at havde jeg set den i tv herhjemme havde jeg zappet væk mange gange. Jeg synes det var svært at holde sig fanget. Men den var flot og begavet lavet og sådan.. Men også en frygtelig lang film om så lidt.. :vedikke:

 

Jeg så True Grit i sidste uge. Den kunne jeg rigtig godt lide.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:engel: Det er ikke småting MOR misbruges til, i Tonkiland:banan::mrgreen:

 

Mor blir ikke misbrugt! :fornaermet: Jeg kræver aldrig noget, og jeg plager aldrig! det er HENDE der tilbyder det selv! :engel: og man er da et skarn hvis man siger nej til noget gratis ik! :mrgreen::lol:

 

Hun vil så gerne give mig alt det, hun ikke kunne give mig da jeg var lille. Vi havde ikke ret mange penge, men hun har flere penge mellem hænderne, så hun vil gerne dele med mig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft besøg veninde, og vist hende nogle af mine yndlingsfilm, her i weekenden.

 

Først så vi "Oh Brother Where Art Thou", super fed film, af Brødrene Coen!

 

Og så så vi "Come And See". En russisk film om anden verdenskrig. Der bliver ikke langt nogle fingre i mellem, og det er virkelig en film der påvirker én! Hver gang jeg ser den, lover jeg bagefter mig selv, aldrig at se den igen! Det holder dog ikke så længe :-D

 

Til sidst så vi "Little Miss Sunshine", som er en fantastisk dejlig komedie om en tøs, der vil være skønhedsdronning, og sammen med hendes lettere unormale familie rejser hen til en konkurrence, hun skal være med i. Det er sådan en film, som bare gør rigtig glad! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den var jeg også inde at se, den er rigtig sjov. Kan klart anbefales, hvis man er til den lette platte humor.

 

Fik set Hævnen den anden dag, sikke en film, den er sgu god nok. Den kan jeg også klart anbefale.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...