Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jack and Jill og er i vimmer hvor er den dårlig. Det er helt ekstremt.

Det var en film som IKKE kan anbefales.

Har aldrig hørt om den, men den scorer kun 3,5 stjerner på imdb.com, så det undrer mig ikke :lol:

 

jeg så public enemies her til aften. Fulgte ikke ordentlig med, synes den var lidt svær at blive fanget af :hmm:

men både Johnny Depp og Christian Bale er med, så der var da i det mindste noget eyecandy :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Det sker tit, man oplever ofte, at der meget tæt på hinanden kommer to film, der minder meget om hinanden i tema: To Robin Hood-film, to meteorfilm, to tryllekunstnerfilm, to animationsfilm om myrer, to Snehvide-film osv. Jeg har engang fået den forklaring, at manuskriptforfattere prøver at sælge deres manuskript/idé til forskellige filmselskaber. Et filmselskab siger måske nej tak, eller manuskriptforfatteren får et bedre tilbud fra et andet selskab, men det første selskab kunne godt lide ideen og får en anden manuskriptforfatter til at skrive en lignende film.

 

Selvom det er et gammelt indlæg (fra oktober 2012) kom jeg til at tænke på dette igen forleden, hvor jeg så The Prestige med Christian Bale og Hugh Jackman. Jeg ved, jeg har set den før, og kunne også huske slutningen. Eller det kunne jeg så ikke ... Blev meget overrasket over slutningen af den, indtil jeg fandt ud af, at det er Illusionisten med Edward Norton, jeg tænkte på og kunne huske slutningen på :stupid: :lol:

Det er så begge to film om tryllekunstnere i det forrige århundrede, og "sjovt nok" er begge film fra 2006 ...

 

Nå, skulle bare lige genopfriskets Sonjas forklaring fra dengang, så fandt lige indlægget igen. Endnu engang tak til Sonja for forklaringen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvom det er et gammelt indlæg (fra oktober 2012) kom jeg til at tænke på dette igen forleden, hvor jeg så The Prestige med Christian Bale og Hugh Jackman. Jeg ved, jeg har set den før, og kunne også huske slutningen. Eller det kunne jeg så ikke ... Blev meget overrasket over slutningen af den, indtil jeg fandt ud af, at det er Illusionisten med Edward Norton, jeg tænkte på og kunne huske slutningen på :stupid: :lol:

Det er så begge to film om tryllekunstnere i det forrige århundrede, og "sjovt nok" er begge film fra 2006 ...

 

Nå, skulle bare lige genopfriskets Sonjas forklaring fra dengang, så fandt lige indlægget igen. Endnu engang tak til Sonja for forklaringen :5up:

 

Det var nemlig lige præcis The Illusionist og The Prestige, jeg hentydede til, da jeg skrev "to tryllekunstnerfilm". ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...