Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 5 months later...

Er hjemme og syg, så der er blevet gjort god nytte af at have Viasat og HBO i går...

 

Havde set den første time af Maleficent dagen inden, og så den så færdig. Jeg synes faktisk det er en rigtig fin film. Jeg har egentlig aldrig haft så meget fidus til Jolie, men hele hendes udseende er jo perfekt til den karakter hun har i den film.

 

Så så jeg Mazerunner. Har læst de tre første bøger(ved ikke helt om jeg vil læse den sidste). Der er vist en generel tendens til at efter den bragende succes som Twillightfilmatiseringen åbentbart var, så tror man at det er en automatisk kassesucces at filmatisere ungdomslitteratur og så behøver man ikke at være fair over for bøgerne. Alt for mange af de vigtige ting var forsvundet synes jeg. Men hvis man nu ikke har læst bøgerne, så er det sikkert en ganske udmærket film :vedikke:

 

Om aftenen besluttede jeg mig så for at nu skulle det endelig være. jeg har gerne ville se denne film flere gange, men har ikke fundet den nogen steder. Så da jeg fandt den tilfældigt på HBO så skulle den ses når tiden var der. Så nu kan jeg også kalde mig for en af dem der har set Lord of the Flies. Og selvom den er lidt grum og jeg sad og tænkte "shit, det gør han da ikke", da en af drengene skubbede den sten ned hovedet på Piggy og jeg rent faktisk et kort øjeblik troede på at det ville lykkes Ralph at redde ham, så var det en god film. Jeg bliver virkelig grebet af den film(og så kunne jeg jo ikke lade være med at tænke tilbage på det afsnit af Simpsons hvor de gør lidt grin med den film).

Link til indlæg
Del på andre sites

Så så jeg Mazerunner. Har læst de tre første bøger(ved ikke helt om jeg vil læse den sidste). Der er vist en generel tendens til at efter den bragende succes som Twillightfilmatiseringen åbentbart var, så tror man at det er en automatisk kassesucces at filmatisere ungdomslitteratur og så behøver man ikke at være fair over for bøgerne. Alt for mange af de vigtige ting var forsvundet synes jeg. Men hvis man nu ikke har læst bøgerne, så er det sikkert en ganske udmærket film :vedikke:

 

).

 

Nej :lol: virkelig, virkelig dårlig. Langtrukken og kedelig.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Forleden aften så min søn og jeg sammen "Enemy Mine", en science fiction film fra 1985. Der var meget stor forskel på den og nutidige film! En film fra i år eller sidste år bruger max 10 minutter på at introducere én til personerne, derefter er resten action. Denne film brugte godt en time på at opbygge seerens forhold til personerne - derefter 10 minutters action :lol:

 

Overraskende kunne min søn godt lide den, og jeg synes også den holder endnu :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...