Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

Jeg skal se den mellem jul og nytår :-) glæder mig sindssygt meget, men er også nervøs for at blive skuffet, selvom de fleste siger at det er en værdig efterfølger :-)

 

Jeg er jo vokset op med Star Wars - var 12 år da den første kom, og det var totalt mindblowing at se den første gang, så jeg har kæmpe forventninger. Men den nye er OK. Der er ting jeg ikke så godt kan lide, men alt i alt er den anbefalelsesværdig :5up:

 

 

Den sidste film jeg så var Batman begins i går, det er 100 år siden jeg så den sidst, havde helt glemt hvor fed den er :-) og så har jeg lige set Blade for første gang i forgårs, den var... 90'er xD men god action :b

 

De to kan jeg også godt lide. Ikke verdens bedste, men solid underholdning.

 

Nogle af de seneste jeg har set er Ant Man - ikke noget særligt, efter min mening. Maze Runner 2 - overraskende god. Men jeg var også positivt overrasket over den første... Den nye Fantastic Four - synes det er for tidligt med en remake :vedikke:

Terminator Genisys - god :5up:

Og så har vi i øvrigt set flere gamle kung fu film, bl.a. en med den enestående titel, "One-armed Magic Nun" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg skal se den mellem jul og nytår :-) glæder mig sindssygt meget, men er også nervøs for at blive skuffet, selvom de fleste siger at det er en værdig efterfølger :-)

 

...

 

Den sidste film jeg så var Batman begins i går, det er 100 år siden jeg så den sidst, havde helt glemt hvor fed den er :-) og så har jeg lige set Blade for første gang i forgårs, den var... 90'er xD men god action :b

Pudsigt, jeg er i gang med at se Blade lige nu :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kunne det være jeg skulle få taget mig sammen til at se dem. :cool:

 

Du skal da se de 3 første, det er jo det hele Star Wars handler om, det er Anakins historie :) (efter min mening) (Og så er Hayden Christensen altså ikke værst at kigge på :rolleyes:), men selvom mange er imod dem, synes jeg de er vigtige for at få det hele med, jeg tror ikke jeg ville tude ligeså meget som jeg gør når 6'eren er slut, hvis jeg ikke havde set alle filmene :genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er jo vokset op med Star Wars - var 12 år da den første kom, og det var totalt mindblowing at se den første gang, så jeg har kæmpe forventninger. Men den nye er OK. Der er ting jeg ikke så godt kan lide, men alt i alt er den anbefalelsesværdig :5up:

 

Jeg var 7 da Episode I kom ud :lol:Jeg har altid syntes at star wars var noget mærkeligt noget, pga. det med episoderne og hvilken rækkefølge var det lige osv., min far var filmnørd, men han kunne IKKE lide sci-fi, så vi har aldrig rigtig set dem ordenligt, kun løst hvor jeg ikke anede hvilken episode det var og hvordan det hang sammen :rolleyes: Men da jeg så fandt min nuværende kæreste for 5 år siden, så skulle jeg altså se Star Wars, for han var helt vild med det. Og det er jeg godt nok også blevet! Dejligt at høre! Jeg glæder mig mest til at høre musikken og mærke stemningen, ihh det bliver fedt!

 

 

 

De to kan jeg også godt lide. Ikke verdens bedste, men solid underholdning.

 

Nogle af de seneste jeg har set er Ant Man - ikke noget særligt, efter min mening. Maze Runner 2 - overraskende god. Men jeg var også positivt overrasket over den første... Den nye Fantastic Four - synes det er for tidligt med en remake :vedikke:

Terminator Genisys - god :5up:

Og så har vi i øvrigt set flere gamle kung fu film, bl.a. en med den enestående titel, "One-armed Magic Nun" :lol:

 

Haha, gamle kung fu film er top underholdene :mrgreen:Har du set Shaolin Soccer? Den er godtnok nyere, men den er virkelig komisk :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal da se de 3 første, det er jo det hele Star Wars handler om, det er Anakins historie :) (efter min mening) (Og så er Hayden Christensen altså ikke værst at kigge på :rolleyes:), men selvom mange er imod dem, synes jeg de er vigtige for at få det hele med, jeg tror ikke jeg ville tude ligeså meget som jeg gør når 6'eren er slut, hvis jeg ikke havde set alle filmene :genert::mrgreen:

 

Jeg vil prøve... men hvilke rækkefølge skal de så ses i?

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, gamle kung fu film er top underholdene :mrgreen:Har du set Shaolin Soccer? Den er godtnok nyere, men den er virkelig komisk :-D

 

Det er en af mine yndlingsfilm! :lol: Det var faktisk den, der fik os i gang med at se kung fu film.

Hvis du kan lide den,skal du også se "Kung Fu Hustle". Den er lavet af Stephen Chow, med ham selv i hovedrollen ligesom Shaolin Soccer, og den er lige så sjov, hvis ikke mere.

Han har også lavet en der hedder "The God of Cookery", som min søn synes er sjov, men den er lidt for idiotisk for mig :genert:

Han er Kinas mest populære filmskaber, og har også lavet en ET-agtig sci-fi/familiefilm, "Cheung gong 7 hou", men den er nu lidt kedelig - bare efter min mening...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en af mine yndlingsfilm! :lol: Det var faktisk den, der fik os i gang med at se kung fu film.

Hvis du kan lide den,skal du også se "Kung Fu Hustle". Den er lavet af Stephen Chow, med ham selv i hovedrollen ligesom Shaolin Soccer, og den er lige så sjov, hvis ikke mere.

Han har også lavet en der hedder "The God of Cookery", som min søn synes er sjov, men den er lidt for idiotisk for mig :genert:

Han er Kinas mest populære filmskaber, og har også lavet en ET-agtig sci-fi/familiefilm, "Cheung gong 7 hou", men den er nu lidt kedelig - bare efter min mening...

 

Haha, mig og kæresten så den også 2 gange i træk + igen dagen efter da vi var NØDT til at vise nogle af vores venner den :mrgreen: Min kæreste har set den, men jeg har ikke tror jeg :hmm:Kunne være det var den man skulle se i aften, efter vi har set Hellboy færdig :rolleyes: Vidste ikke han var så stor derovre:confused: Men må helt sikkert få set nogle flere af hans film, for Shaolin Soccer er i hvert fald værd at se :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal da se de 3 første, det er jo det hele Star Wars handler om, det er Anakins historie :) (efter min mening) (Og så er Hayden Christensen altså ikke værst at kigge på :rolleyes:), men selvom mange er imod dem, synes jeg de er vigtige for at få det hele med, jeg tror ikke jeg ville tude ligeså meget som jeg gør når 6'eren er slut, hvis jeg ikke havde set alle filmene :genert::mrgreen:

 

Jeg synes man skal se dem i kronologisk rækkefølge, altså 1-2-3-4-5-6 :-) Sådan synes jeg det er bedst.. I hvert fald hvis du vil forstå historien ordenligt :mrgreen:

 

Vi, der er gamle nok til at have set filmene i den række, de udkom i, så jo episode 4-6 først, og de giver fint mening i sig selv - det er de jo lavet til. ;-) Faktisk ødelægger det jo den store overraskelse i episode 5, hvis man ser episode 1-3 først. Rent menings-/forståelsesmæssigt synes jeg ikke, at det giver noget ekstra, at se episode 1-3. Og slutningen i episode 6 var imo mere effektiv i den originale version, inden Hayden Christensen blev redigeret ind - jeg synes bare, at det er irriterende, at det pludselig er ham, der står der. :lol:

 

Er vild med Star Wars, men har det virkelig svært med episode 1-3 og ikke mindst Hayden Christensen. Ja, han er ok at se på i episode 3 (ikke i episode 2, der ødelægger den der forfærdelige frisure det) - men han spiller så rædselsfuldt dårligt, at det er svært at fokusere på andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay nu kom jeg faktisk i gang med det Star Wars... @Claudia2500 :D

Og jeg er så stolt af mig selv for jeg faldt ikke i søvn til de to første, selvom min kammerat nok kunne have skudt mig tredje gang jeg spurgte hvor lang tid der var tilbage i løbet af 2'eren. (Ser dem i rækkefølge 1-6) han foreslog også pænt at den person der havde givet mig ideen med at skulle se alle seks måtte være den der skulle udstå mig mens jeg så dem :engel: hvad han mener ved jeg virkelig ikke, jeg synes jeg var ganske underholdende med mit konstant kørerende kommentatorspor.

 

Men jeg har igen i morgen tvangsindlagt ham til at se Star Wars med mig. Så nu håber jeg at episode 3 og 4 er noget mere underholdende end de to første... Ellers så tror jeg min ven ender med at kyle mig udover altanen....:drille:

 

Som en sidenote har jeg fået set et par nye gysere, så It follows i går... seriøst hvor jeg elsker konceptet, elsker den der konstante tanke om at man aldrig er i sikkerhed, aldrig kan finde ro, for man bliver altid forfulgt... og som biologiunderviser tror jeg sku bare at det er den jeg smider på når vi skal have seksualundervisning... se børn, derfor skal i ikke have ubeskyttet sex... for så dør i. :5up: Men når det så er sagt så var selve filmen ikke voldsomt uhyggelig, og synes det var lidt tragisk hvor villige de drenge var til at have sex med hovedpersonen, på trods af at de vidste at der fulgte en forbandelse med.

 

I dag så jeg Exeter, og den var meget stereotyp. Unge der holder fest i en forladt galeanstalt... demon kommer efter dem osv. Synes faktisk den var okay spændende, men meget forudsigelig... hader de der gysere der virkelig prøver at lave et twist, men hvor det er så forudsigeligt hvad twistet er. Så slutningen faldt fladt til jorden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...