Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Mozart

Så fik man lige et X-men flip, og fik set de tre første X-men film en aften, hvor søvnen ikke kom nemt til ! Synes altså bare det er dårligt, at Rogue er god i filmene ! Hun er jo Mystique's adoptivdatter til, at starte med, og en del af Brotherhood of Mutants ( de onde) !

- Mozart

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var i biografen i går og se Melancholia. Wow. Det var virkelig en oplevelse, den var fantastisk! Jeg var helt i chok. Salen var fuldstændig stille, da den sluttede (salen = min veninde og jeg og et par mennesker der var lidt ældre. Vi repræsenterede vist vores aldersgruppe :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik vi set The Hangovers Part 2, eller Tømmermænd i Thailand som den hedder i DK.

Har man set den første og fandt den sjov, så kan man roligt snuppe den her også. Samme stil og nye sjove gakkede tiltag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så Marley and Me den anden dag :megaked::megaked:

 

Kan nu huske hvorfor jeg forbød mig selv at se den igen :damn:

 

Jeg har også besluttet mig for at den skal jeg ikke se igen - den er skide god men man brøler helt vildt!

 

Så X-Men - First Class igår. Er man til X-Men så kan den klart anbefales.

 

Elsker x-men!:klap: First class? hmm, gad vide om jeg har set den?:hmm:

 

Så fik vi set The Hangovers Part 2, eller Tømmermænd i Thailand som den hedder i DK.

Har man set den første og fandt den sjov, så kan man roligt snuppe den her også. Samme stil og nye sjove gakkede tiltag.

 

Har ikke engang fået taget mig sammen til at se 1'eren endnu, selvom jeg gerne ville se dem:lol:

 

Den næste film jeg skal se, bliver Harry Potter 7, del 2. i biografen når den kommer! Glædesdans:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...