Hop til indhold

nye træningsgodbidder!

Recommended Posts

Gæst stenshoej

Har nu været i fakta og hentet dagens træningsgodbidder (noget jeg gør hver tirsdag).. woho:banan:

men efter at have læst (...lonny's tråd?) om småkageefterligninger... faldt jeg over en billig blodpølse..

Så jeg tænkte hvad f*nden.. det kan vi ligeså godt prøve...

så nu venter jeg i spænding på at vi er færdige i aften,.. så jeg kan se om jeg har fået en aggressiv hund ud af det, nu når han smager blod for første gang :slem::slem::stupid:

meen... tror nu ikke det der blodpølse er så sundt.. så har selvfølgelig lidt fiskefrikadelle med som back-up :D

så nu må vi se hvilken af de to dele han opfører sig pænest på i aften :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Har nu været i fakta og hentet dagens træningsgodbidder (noget jeg gør hver tirsdag).. woho:banan:

men efter at have læst (...lonny's tråd?) om småkageefterligninger... faldt jeg over en billig blodpølse..

Så jeg tænkte hvad f*nden.. det kan vi ligeså godt prøve...

så nu venter jeg i spænding på at vi er færdige i aften,.. så jeg kan se om jeg har fået en aggressiv hund ud af det, nu når han smager blod for første gang :slem::slem::stupid:

meen... tror nu ikke det der blodpølse er så sundt.. så har selvfølgelig lidt fiskefrikadelle med som back-up :D

så nu må vi se hvilken af de to dele han opfører sig pænest på i aften :D

Hmm, det eneste der har gjort min toller vild og blodig er Hjemisbilen og fyrværkeri. Han har været råfodret siden han var 8 uger, og det har kun gjort ham mere tilfreds med livet:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Hmm, det eneste der har gjort min toller vild og blodig er Hjemisbilen og fyrværkeri. Han har været råfodret siden han var 8 uger, og det har kun gjort ham mere tilfreds med livet:lol:

tror du skal passe på.. før du når at se dig om, hænger køteren i benet på dig!..

ifølge folk er det dersens råfoder noget værre noget! ... hundende bliver jo helt enormt aggressive af det! :shock::shock:

(der kan forekomme ironi og sarkasme i denne skrivelse)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Det er jeg spændt på at høre om :-D

Luna er endnu ikke blevet vild og blodig af sin blodpølse, hverken på den ene eller den anden måde (:slem:), den er ok, men ikke bedre end så meget andet :vedikke:

nammenam... det der blodpølse var lige noget for robin! ... han bed jo næsten fingrene af mig! han er jo farlig! :shock:

men mærkede ikke den store forskel på blodpølsen og fiskefrikadunserne..

eller mon dog..

tror han løb en bane perfekt da han fik blodpølse... hmm

det må testes igen på næste tirsdag! (selvom trænerne ikke er så meget for at røre ved mine godbidder.. hmm:vedikke: :lol::lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Rå blodpølse, eller hvordan var det nu, stegt på panden? For rå er også kosten herhjemme, så det kan vi ikke bruge til træning, men stegt blodig pølse, lyder som noget der er klamt nok at røre ved og så er det som regel et hit.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Rå blodpølse, eller hvordan var det nu, stegt på panden? For rå er også kosten herhjemme, så det kan vi ikke bruge til træning, men stegt blodig pølse, lyder som noget der er klamt nok at røre ved og så er det som regel et hit.

steger den ikke... når nu robin kan lide den som den er.. så vælger jeg at røre så lidt som muligt ved det klamme stads :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

det lugter måske lidt.. er en smule fedtet.. og smuldrer..

hmm.. jeg kan ikke forstå hvad de klager sådan over :hmm::genert:

De er så sarte, sådan nogle trænere. Min var heller ikke super tændt på at give lidt af min leverpostej til hunden. Dunno why :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites